Justin Bieber is NOT Dead Nor Commit Suicide!

justin-bieber2009

This sound crazy, but yeh,.. there actually people out there started rumor that Justin has died.

Early reports from TMZ claimed that Justin Bieber has committed suicide at the age of 15, on July 31st, 2009.

  • http://bebo.com danyel engler

    hi justin i love you so much do u wanna go out i love u i love u i love u i love u i love i love u i love u!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

    sexy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Yummy

    • monica

      shut up retard

    • Justin Bieber

      Thank you :).

      • arianaz

        shut up we know you are not JB

      • brianna

        i love you Justin bieber

    • Ann

      Hahaha lmao like if he was going to be here hahahaha

      • * Writni *

        Lol.

    • Angelina

      YOUR A RETARD!

  • http://bebo.com danyel engler

    show me u naked

    • Shellii Stonee

      Thats A Bit |Personal Dont youu think he is not gunna show himself naked too anyone! Unless youu Are Going Out With Him!! And no Affence Mate But youu Aint gotta chance!

  • http://bebo.com danyel engler

    lo kidding

  • Fred Larson

    R.I.P. Justin Can’t believe you had to go out like that man. Shot in the head at a nightclub

    • Shellii Stonee

      Lol He Aint Dead!

  • Joe Diehl

    Yea I heard he got shot by a cop at a night club he was acting craaazy

    • molly

      people and the internet sometimes lies dido

  • michelle

    justin bieber did not die thats just a rumor going around i dont belive in that whoever said that is a lyer………..:>..

    • molly

      i am with u

  • Layla

    whoever spread that roomer about justin bieber dying at a night club can kiss my butt!!!!!!11111

  • Shellii Stonee

    Justin Bieber Will Remain Famous Intill He Dies! Which Wont be In Till He’s Alot Older Because he has our support! I LOVEE YHUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • christine

    i love Justin Bieber! and he will never ever commit suicide. unless he is not loved, but in his case many people loved him

  • nikki

    he would not show himself naked to anyone unless like they were dating for a while or somthing else like that I DONT KNOW im not that big of a fa n I didnt even know who he was until a few days ago

  • Roaster

    he went mad and got shot by the cops …..
    bags not telling the family

    • Justin Bieber

      Thats not true I never comminted sudice thats just stupid and inmature.

      • Georgia

        Yeah! Immaturity is in the air

  • haley

    u guys r retarded.do ur homework and find proof before u guys start random ass rumors

  • Tina

    Justin i love you and i know you didnt die! Your such a talented boyyyy. and were going to get married, ok? Okay sounds gooood <3

  • Georgia

    Who would make such a nasty rumor?! I really like your songs! I can’t belive your on a horse! I love horses! I told my friend about this she dosent like your songs but she thought it was werid some dumb person made up a dumb rumor. DUMB PEOPLE WHO MAKE DUMB RUMORS DUMB!!!

  • brianna

    who would make that just plain wrong rumor, will i guess thats y they call it a rumor will on the bright side Justin looks and still is so darn funny and cute

  • Belieber Forever!!!

    yeah Justin would never do that!!! Does Justin Bieber really come on this and post commets???

    • madison

      no he would not

  • madison

    hey whatys up

  • madison

    dont know but is cute and funny

  • jacky bieber

    i love u justin bieber <3 <3 <3

  • EmmiE

    Who started it