“Justin Bieber is Dead” = Rumor

Another internet rumor is going on that Justin Bieber has died. And it’s already the 4th or 5th time that Bieber is rumored as dead.

Back in February, Justin Bieber got ahead of his death rumor by taking to Twitter: “and another rumor that I died?? The craziest stuff happens when I get on long plane rides. lol. Im ALIVE and well and very blessed. thanks.’”

Justin died already in an internet hoax last August 2, 2009 then three times this 2010, on January 5, February 22 then just lately, June 10th.

Please STOPPPPPP…….

71 Comments
    • I wish justin bieber will read our comments and concerns to him,aix i hope he will appreciate it not to ignore it,blah blah

    • yeah but i dont think he will see this it is he`s fan site he dont go on it if he does he just scrolls down and doesnt even look properly so why would you bother righting like im a fan but i only right to him on facebook cause he actually reply`s lol :)

  1. hahahaha wow………. some pplz r crazy. hahaha oh my skittlez my bday iz today!!!!!! im so excited aahhh!!! ok but staying on topic hose pplz just want attentio!!!! gosh they should get a life seriously!!!!!!!!!!

  2. why wont they stop with the dead part he is surely alive. some haters. they are always spreading rumors about people the nerve of some people.

  3. Oh guys,you know..those people who created that bitch gossips really envy bieber!!don’t worry justin,the more they talk,the more they put their life in curse!!you’re safeness is in your hands..its up to you to maintain that.,medias who published that nonsensical rumors(i think its foxnews) should investigate first if the news about justin are facts or not before they publish.,the infos they’re publicizing should be real because medias are trusted to be the Real cloud messenger of multitude which means ”clean and pure service”,

  4. GOSH, I’M SOOO TIRED OF ALL THESE FALSE RUMORS OF HIM! IT MAKES ME SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SICK!!!! I WONDER HOW JUSTIN IS TAKING IT… AS YOU KNOW IT WAS THE HATERZ OF HIM THAT MADE THIS UP… THEY REALLY NEED TO STOP!!! DO YA’LL AGREE WITH ME??? IF DIS KEEP HAPPENING, WE HAVE TO DO SOMETHING ABOUT IT….
    HUGS+KISSY’S***
    JUSTIN JUST IGNORE THOSE HATERZ, THEY AINT GOT NOTHING ON YOU, WILL NEVER HAVE NOTHING ON YOU, AND STILL DONT GOT NOTHING ON YOU!

  5. ***RANDOM TRIXIE MOMENT:***
    I’M GOING TO NEW YORK THIS WEEK! I’M GOING THERE FOR MY COUSION’S WEDDING AND I GET TO BE THE BRIDESMAID! MY DRESS IS PINK WITH RED AND A SOFT PUPRLE DESIGN… IT’S SILK AND SO SOFT… AND I MIGHT EVEN SEE JB THERE!!!! IN BROOKLYN, NEW YORK!!! THAT’S SO COOL!!! AND IF DO SEE HIM, I’LL TELL HIM ABOUT JUSTINBIEBERZONE.COM AND ABOUT ALL OF YA’LL!!!! NOW THAT WOULD BE AN AMAZING TRIP! AND WHEN I GET BACK TO NC (NORTH CAROLINA), I WILL TELL YA’LL ALL ABOUT IT… :)!
    HUGS+KISSY’S*** I’M TIRED OF JB HATERZ, THEY ARE SOOO ANNOYING!! AND RUDE AND JUST… A HATER!

    • thx trixie telling jb about justibbieberzone.com might give him so happiness from all the liez and haterz. i mean seriously y would someone want to hurt ppl and make someones image bad. its just plain out wrong.

      • WELL, MANY PEOPLE WOULD WANT HIM TO COME ON HERE AND SEE ALL THE COMMENTS THAT THEY SAID ABOUT HIM… ON THIS WEBSITE, THE GOOD COMMENTS OUTWEIGHS THE BAD COMMNETS, AND UR RIGHT, I’M NOT MAD AT YOU, IT’S JUST WOULD BE COOL, IF HE CAME LOOK AT ALL THE GREAT THINGZ, WE TRUE FANS SAID ABOUT HIM… DO U AGREE???

      • o and he does well i think he does it could just be pozers well go to bio and scrowl down and read the comments and on some of the older ones hes talkin

    • urgh!!when the headline about justin’s death got my attention,it really made my blood boiled brown!absolutely!.if they wanna make nonsense against jb,better staple their mouth cuz they’re just viruses who wants to stain the career of bieber.i hope they’ll suffer the things happened to emily rose cuz thats what they deserve!wahahahaha..

  6. DID YA’LL KNOW THAT JB’S GUITARIST, DAN, HIS BDAY WAS 3 DAYS AGO! OF COUSRE LIKE THE NICE GUY HE IS, JUSTIN SUNG DAN A BDAY SONG AND JB’S BAND PLAYED LONG, WHILE JUSTIN SUNG. DAN WAS JUST SMILING, AS JUSTIN SUNG.. :) JUSTIN IS SO SWEET!!!! THE SONG WAS AMAZING…. JUSTIN AND HIS CREW WROTE IT FOR DAN. I REALLY DONT KNOW HOW OLD DAN IS NOW, BUT JUSTIN IS SUCH A WONDERFUL PERSON!
    I FOUND OUT THIS TODAY, I WATCHED A VIDEO ON IT… JB WAS SO SEXY… AS ALWAYS…

  7. I am done with the haters they are stupid and mean and rude they need to get a life and seriously need to knock it off I think that they are just jelous of Justin why wouldn’t they bacause he is SO HOT, AMAZING, AND A HAS A WONDERFUL PERSONALITY. He also gets all the girls besides the haters who will die old and single. LOL thats kinda funny :)

  8. Justin died on my birthday ahhhhhhhhhhhhhhhhh thats the worst gift ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!thats the same day the sneek preview for “somebody to love” came out right?????????????????? anybody else catch that??????????????????????????????

  9. Hey…..i hope u never ever die that will be sad for everyone especially me becuz i am a big fan OHHHHHHHHHHHH…hint;) u date ur fans jk

  10. like seriously people GROW UP ALREADY! he is not dead damn it. he will dies when he gets old now shut the fuck up already. and do something better with ur life instead of making up a gole lot of shit that is not true. well i am done.

    i luv you justin bieber

  11. O.M.G if u were dead i wold scrm like realy i wold not like any other star well only like 2 or 3 frist your kissing a boy now your saying your dead realy have kids bleving u and your to HOT to be kissing bos.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I LOVZ U justin bieber!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BYE

  12. MOTHER F*CKIN SONOFA B*TCHZ HATERS!!!!Y DONT U GUYS DIE!?!GOD DAMN IT U HAV NO IDEA HOW MUCH PISSED OFF IAM OF DIS!!!SAY AGAIN DAT JUSTIN BIEBER IS DEAD N ULL B DA 1 DEAD AFTER DAT!!!CHESSE & RICE G2 HELL HATERS!!JUSTIN DREW BIEBER [my luver] IS NOT DEAD!!HES VERY MUCH ALIVE N BLESSED N DA HOTTEST GUY IN DA WORLD NOT F*CKING DEAD!!!WHO EVER STARTS DIS IS N WILL B DA 1 DEAD IF I HEAR DIS AGAIN!!!F*CK U GUYS!!![if u guy hater] GROW SOME DAMN BALLS [if u a girl hater] GO SUCK A DAMN DICK N BOTH OF U G2 HELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    <3justin*drew*bieber<3
    pissed off like hell

  13. It’s not that he is dead, it’s that he is wanted dead.

    He should either die or stop making songs, seeing as there is no sign in him quitting, preferably death. He is absolutely terrible.

    -Hater and proud-

    • you need to shut up this is a fan website not a hater site so go f*ck off B*tch you need to get a life and you know what I think your just jelous B*TCH!!!!!! and he shouldn’t die u should cause that is whats going to happen if you do and the beliber fans find out it was you your dead. people will hate u and possibley dance on your grave i sure would you do know that justin doesnt care what haters like YOU think about him because you guys basicly have no life and will die old and alone as a bitter old lady/man people like you have a cold heart and deserve the worst there are no room for haters in this website and you really need to get over yourself

      • “you need to get a life” was a comment of yours. To tell the truth I’m sick to death of hearing about him in the so called “news” which actually used to be about things that are actually important. I would never wish death on an innocent individual, but if Justin Bieber died it wouldn’t be exactly be an extreme loss to civilization. An extreme loss to civilization would be a diplomat on verge of negotiating peace in the middle east dying. This is about Bieber and others taking the place of the true events of importance and that young people such as my cousins are obsessed with celeb gossip. Like seriously he’s just a musician–nothing more. Years ago it was more just about the music and not really knowing every single bloody detail about an artist. I urge you guys to keep it in proportion–and realize that you’re the future and you need to know what really goes on around you.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>