JUSTINBIEBERZONE



Justin Bieber and Kim Kardashian Holding Hands at the Beach [photoshot]

Justin and Kim holding hands for a photo shoot just one month after Kim received death threats from JB fans.

image via infDaily.com


News
  • bieber fevr

    yay first 1 to comment awww thay look like a good couple i wouldnt send death threats to her i love kim kardashian im a big fan

    • alLySonN .x

      yeahh well whoever sends death threats are just desperate girls and seriously like they’re ever gonna get with JB anyways and kim and him aree cuter than anything so yeahh and death threats are sooo stupid seriously !

      • Alli

        Wow there stupid it’s Kim she can’t date Jb bcuz she is 29 he is 16 there is a 13 year age difference when he is like 18 he can but not now sorrry Jb two more years without her =-( plus i think there just friends

      • Irmaaa Bieber(:

        yeah, your rite(:,I want Justin to myself.lol(:

      • Bianca

        plus kim kardashian has a boyfriend already. if u send death threats to her u r just desparate. let jb have his own life. he can hold hands with somebody if he wants to. girls dont control wat he can and cant do (except for his mom) :-) ;-)

      • dorkygirl

        agree

    • nezy15

      wow,romantic atmosphere..yeah kim is beautiful..but justin is just 16,theres still life ahead of that guy and he would find the more hot,beautious and charismatic lassie than KIM..JAJa,

    • bethheartzJB

      A good couple!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! He’s 16 she’s 29 they could like never date i like kim and all but a good couple!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Trixie

      I SORRY, BUT I’M NOT AGREEING WITH YA’LL…. HOW COULD YA’LL REALLY THINK THAT THEY ARE A GOOD COUPLE??? THEY ARE TOTAL OPPOSITES, AND DID YA’LL HEAR THAT KIM CALLED JUSTIN SHORT???? SHE’S A BI**H! AND THERE IS A HUGE AGE DIFFERENCE!!! BUT I WOULDNT SEND DEATH THREATS TO HER… THAT’S CHILDISH… AND CRAZY… I JUST CANT STAND HER, YA’LL!

      • bieberluver

        shes not a bi**ch u guys r so haters!!

      • Trixie

        LISTEN… FOR THE LAST TIME… I’M NOT HATER ON KIM… I JUST DONT LIKE HER… GOODNESS… PLZ DONT PUT WORDS IN MY MOUTH, SAYING THAT I’M JEALOUS OR HER, OR I’MMA HATER…. NONE OF THAT IS TRUE… I’M JUST UPSET ABOUT THIS TOPIC, PLZ STOP REPLYING THE NON-TRUE AND GET BACK TO THE TRUTH, PLZ. MY NAME IS TRIXIE AND I’M A VERY NICE PERSON… AND I’M NOT AN HATER..

      • Effie

        GURL… I FEEL YOU. AND I’M VERY SORRY THAT PEOPLE ARE SENDING RUDE COMMENTS TO U, BUT PLZ DONT LEAVE THIS WEBSITE… UR THE BEST AND UR COOL!! I LIKE READIN UR COMMENTS, NO MATTER WHAT PEOPLE SAY ABOUT YOU… UR AMAZING!!!

      • Effie

        DONT SAY THAT TRIXIE IS A HATER… IT’S JUST THT=E WAY SHE FEELS…

      • kourtney

        ugh i no me 2 shes such a petifile i mean shes famous theres so many guys her age ugh it discusts me well im not gonna send threats dats stupid but im just sayin i dont like her and shes to old idk if their just friens its just their not rite 4 each other

      • Trixie

        RIGHT…

      • breanna

        i agree with trixie..they r not a goo couple…shes 29 and hes 16….that made me sad tho…lol

      • Mrs.Bieber 4 show

        agree wth u and trixie a lot

      • Trixie

        THANKS, GURLIE…

      • Trixie

        THANKS, GURLIE!

      • bryanna

        trixie ur an awesome person. i like how u can speak ur mind. i think every1 should stop hating on every person that says jb and kim a good couple. in reality shes just to old 4 him. if she were younger then i could see it slightly happening. but the main point is justin can make his own decisions and he doesnt need us to hate on some of his good friends. and we also shouldnt hate on jb fans cause we r all jb fans in here( if ur not then leacve)well i hope this doesnt make any1 mad. and if u r mad just put i dont agree with u bryanna. cause i dont need to be called nasty things cause i dont call u guys mean names. so peace. luv yall!!!!
        <3bryanna<3

      • ELJB

        i argee with u.i dont like kim. she should get a man older than her not younger.kim isnt even that pretty.jb should get a prettier,smarter,awsomer girl than kim and a girl that will care for him and give him everything he needs.and that girl isnt kim.

    • haile

      i HATE kim kardashian they are NOT a cute couple and i will send her a death threat if she doesn’t leave him ALONE!!

      • Trixie

        ME TOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

      • kat

        you both are besperate! klerly

      • bieberluver

        i agree wit u kat

      • Dalia

        I AGREE MORE WITH YOU!!

      • Trixie

        YOU CANT EVEN SPELL DESPERATE RIGHT… CORRECTION UR DESPERATE!

      • JBlover

        Haile,you’re just being plain stupid. You are SOOOOOO totally not a true fan. True fans would let Justin do whatever he wants to do and not send stupid death threats to poor Kim. Even if they were dating for real, which they aren’t, you should leave them alone because that’s what a true fan would do. And p.s. I wouldn’t be talking because I bet you’re not even as HALF as pretty as she is…

      • Samyra

        JBlover I so agree with you it is Justin’s decision.

      • bieberluver

        i agree with u guys!!

      • biebers gurrl

        exactly i completley agree with you. haile is being stupid if he wants her than he wants its his decision but I think there just friends

      • Samyra

        BTW JBlover she probably isn’t as pretty because i haven’t met anyone even close to as pretty as Kim and it might sound pothedic but i admit i am not even as pretty as her.

      • Effie

        THAT’S RUDE, AND IF SHE FEELS THAT WAY, OKAY! BUT U HAVE NOOOOOOOOOOO RIGHT TO SAY THAT ABOUT HER,A ND HOW CAN U SAY THAT SHE’S “probably not even as HALF AS PRETTY AS SHE IS”???????????? DONT YOU PUT UR COMMENTS ON THE COMPUTER? AND WHEN U DO, U DONT KNOW WHAT THE PERSON LOOKS LIKE RESPONDING BACK TO YOU!!!!! DONT KNOW WHAT I LOOK LIKE, I DONT KNOW WHAT U LIKE… WE ALL DONT KNOW WHAT WE EACH OTHER LOOK LIKE… ONLY ONE PERSON AND THAT’S JUSTN BIEBER! SO CORRECTION TO UR COMMENT:
        UR PROBABLY AS UGLY AS KIM!!!! I’M SORRY!

      • JBlover

        Look Effie, all I was trying to point out is that she isn’t a true fan if she gets mad over stupid stuff like that. It is a stupid subject to get mad over. I said that even if they were going out, who in the name of Jesus Christ cares? Justin Bieber is a normal person like all of you, so he has rights. You haters need to understand that. Even Justin got annoyed on Twitter about these so called “fans” who kept sending death threats to Kim. So, can you see my dang fricken’ point? Okay? NOW GOOD DAY, MA’AM.

    • hailey

      i wouldn’t send death threats to her, cuz that’s just stupid! but i don’t agree with her kissing up to justin all the time!

  • ilovejustin!

    I’m not hating on Kim or anything, but her dress is so freakin’ ugly… I’m sorry, but I really can’t stand that dress, looks like it just came out of a trash can!!

    But I wouldn’t ever send her a message or tweet telling her that… Like, the beliebers have to stop sending death threats to any girl/woman that Justin hangs out with. He does have a life and he deserves to live it in peace without having his friends worrying about teenage girls coming to kill them.

    Like, all of the JB fans wish they could date Justin, right?? So imagine if he started dating you.. Would you like millions of girls telling you that they are coming to kill you if you hang out with Justin again… Of course you wouldn’t so stop sending bad messages!!

    Justin wants a family and kids and one day he is going to find that one special girl that he will spend the rest of his life with and he probably will not appricate hate mail getting sent to her!

    Sorry about the heaps long comment, but think before you write stuff! :) And keep supporting Justin!!! :D

    • nezy15

      you have the point,kim’s attire looks daring and sophisticated.but 4 justin,its normal cuz he’s liberated..if they’ve been together in the beach,well it doesnt mean that bieber wants her..they’re just doing their job to make their fans more impressed to them.

    • bethheartzJB

      I have to agree with everything you said from kim’s dress to justin’s future!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • bryanna

      i totally agree. i wouldnt send hate mail or threats. that probably make her feel sad and like nobody likes her. i feel bad 4 her cause almost every1 hates her just because she hangs out with jb. i mean come on. he hangs out with lots of other famous girls but u dont hate on them. plus justin is his own independent person, i think hes old enough to make his own desisions. so ppl just kinda clam down, they r probably just friends and nothing more. well i dont want to cause drama so im gonna go now. peace. jb fans r awesome!!!!

    • hailey

      i agree! people shuld give justin a break! i know that his fans love him and all and i’m a fan and i love him too, but he has a life just like everyone else and it’s his choice what he does including who he has a relationship with! for me if justin ever did get a girl, sure i would be sad that it wasn’t me, but i would still be really happy for him! we all love you justin all the crazy stuff we do is becuase of our love for you!
      WE LOVE YOU JUSTIN!:)

      • bieberluver

        i agree hailey!!!

      • Mrs.Bieber 4 show

        the 1st commont is like so right what r we gonna do when he gets tht special girl

    • Effie

      UR RIGHT! IT’S ABOUT TIME, PEOPLE ARE STARTING TO SPAEK THEIR MINDS LIKE TRIXIE… :)

  • nezy15

    you have the point,i donk like kim’s attire cuz it looks too much daring..,but for justin,its normal bec.he’s liberated..if they’ve been together in the beach,well it doesnt mean that bieber really wants her..they’re just making sweet scenes to make their fans more impressed to them..

  • vanessa

    Hey guys there is something in JUstin Bieber’s hand a ball or something….

    • vanessa

      I am right… am I??

      • JossanBieber

        yeah something

      • bethheartzJB

        He is holding something

      • kat

        I think so to! Justin Biebers hot

    • bryanna

      i think its a shell. but im not sure

    • hailey

      it’s his jacket. he probably took and bundeled it up in a ball so it doesn’t get wet!

      • kat

        It’s a ball of yarn or somthing like that!

      • bryanna

        maybe its a shell

    • Samyra

      Yea they do its a tennis ball

  • JossanBieber

    Hey Guys look at their hand they have a ball or somthing look really closely

    • jbiebs#1fan

      it could just be the way they’re holding hands!

      • bryanna

        i think its a shell

      • kat

        Well, you could be right!=-)

    • hailey

      in his right hand he’s holding his jacket and in his left hand (the hand holding kims:( ) that’s just his fingers wraped around kims!:(

      • kat

        You can’t make jacket that scrunch up.

  • afiey_94

    hey…….
    I am very jealous ….
    hahaha…..

  • sandra

    i think that justin is giving kim something cuz it looks like there is something in justins hand like a ball or something

    • kat

      someone agrees with me

  • laras bieber

    is not suitable! this is not possible! I’m so jealous … anyway they are very much age difference! I do not agree!

  • kathy

    I hate Kim Kardashian because I love Justin bieber a lot…..

    • Trixie

      ME TOO! BUT I’VE ALWAYS HATED HER!!!! DID U KNOW THAT SHE CALLED HIM SHORT???? OKAY… SHE TALKS TRASH ABOUT, MESSES WITH HIM, TEASES HIM, BUT, YET SHES HOLDING HANDS WITH HIM???? H-E-L-L… NO!!!! BEST BEILEVE, THAT SHE AINT GONNA GET AWAY WITH THAT… OMG…THAT MAKES ME WONDER IF JB KNOWS ABOUT THIS… HE’LL LEAVE HER FASTER THAN, WE LEAVE SCHOOL FOR THE SUMMER…

      • Mrs.Bieber 4 show

        i know right

      • Effie

        :)
        :)
        :)
        right
        gurl

  • Justin bieber lover

    I am sorry but I think Kim isn’t a good woman

    • nezy15

      guys what’s the purpose of having that photoshoot of bieber with kim?they’re so many woman on earth,why did they choose that lady?.,naaah,her aura sounds ”nothing”.jejeje,chuba_ek_ek:))

      • Trixie

        EXACTLY, GURL! BUT THEY PICKED HER… CUZ SHE THINKS SHE RULES THIS WORLD… WELL SHE DOES NOT… MARY, THE MOTHER OF JESUS DOES!!!
        SHE HONESTLY THINKS THAT THE WORLD SPINS AROUND HER, LIKE EVERYONE ACTUALLY LIKES HER! MAINLY THE REASON WHY THEY PICKED HER IS BCUZ, SHE A PLAYBOY MODEL, AND THEY LOVE HER FAKE STUFF!!!

      • bieberluver

        trixie she does not think that the wold spins around her she a very down 2 earth girl 4 ur info!!stop hating on her!!

      • Trixie

        I’M NOT HATIN ON HER… I JUST DONT LIKE HER!!!! GOSH, CANT U TELL DA DIFFERENCE!!!!!!!!!!!

      • Effie

        SHE’S NOT HATING ON HER… TRIXIE IS SPEAKING HER MIND…

  • alannis

    justin eu te amo love
    tenho 10 anos eu tenho chasse no futura eu moro no brasil
    love!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!love!!!!!!!!!!!!!!!love!!!!!!!!!!!!1

    • alannis

      te amo lindo gatinho vc e maravilhozo eu vi sua entrevista ontem vc tava lindo tenho tem anos
      love

  • Bieber-Shawty

    Actually I don’t really her… But I don’t like when she hold my babe’s hand… I HATE U KIM!!!! U JUST BROKE MY HEART!!!! But I still love JB…. IM SO JEALOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Trixie

      GURL, ME TOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!! I HATE KIM!!!! I’M NOT JEALOUS THOUGH… BUT GURL WE WILL GET THROUGH THIS… BUT… I KNOW THAT THEY WILL NOT GO OUT…

      • princess bieber

        i know thats right trixie they will not go out because she is so older that justin bieber

      • Trixie

        THANKS, GURL…

      • Bieber-Shawty

        ahaa.. i agree!!

  • bri :)

    i looked at thier hands and hes hand is in a fest shape and it loooks like shes eather grabbing the top ok hes hand or he is giving her somthin i mean look!!!!!!!! btw.i luve u justin!

  • tasia

    they do make a good couple but there an age difference dont be hating it is who he choose he cant have all of you in the world

    • bieberluver

      u r so right!!

  • Flori loves justin always

    I HATE KIM lolz she okai
    are they going out??? :(
    I LOVE JUSTIN SO I HOPE THEY ARE NOT TOGETHER LOLZ
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    • Trixie

      THEY WOULD NEVER, GURL…. IT’S JUST TOO MANY YEARS…

  • sola

    lool a photshoot wid a kid kay looool shes a bit odd she realy has jb fever

  • Emily

    howw old is shee??!! likee 23 or somethingg? :/

    • Trixie

      SHE’S 29, SWEETHEART… MY OPINION… THEY DONT BELONG TOGETHER… SHE’S OVER 10 YEARS OLDER THAN HIM, YA’LL!!!!!!!! OVER 10 YEARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Samyra

        Exactly 13 years and i am not jealous they are just friends just believe what Justin says.

      • Trixie

        YEAH… I’M NOT JEALOUS… IT’S JUST THAT I DONT LIKE KIM.

  • paige jedele

    That is sooooo cute

  • Trixie

    UGH, JUSTIN LOOKS SO FINE IN THAT PICTURE… I LOVE HIM SO MUCH… IT JUST MAKES ME SOOOOOOOOOO UPSET THAT HE’S WITH THAT… KIM. :( WHY IS SHE MESSING WITH HIM? CANT SHE JUST LEAVE HIM ALONE? WHY DOES HE LIKE HER, ANYWAY? IS IT BCUZ OF HER FAKE STUFF? WHY DO PEOPLE THINK THEY WOULD MAKE A GOOD COUPLE??? DO PEOPLE REALIZE THE AGE DIFFERENCE? WHY CANT JUSTIN FIND SOMEONE WAYYYYY BETTER? AND WHY COULDNT IT BE US, YA’LL? AND WHY CANT ANYONE ANSWER MY QUESTIONS??????? I… DONT… KNOW… WHAT… TO… DO…

    • bieberluver

      it doesnt made the age thay can do what ever they want!!they can make there own choices!!And 4 ur info she dont got fake stuff!!!

      • Trixie

        I KNOW THEY CAN MAKE THEIR OWN CHOICES, AND FOR UR INFO… KIM IS A PLAYBOY MODEL AND SHE JUST GOT A BUTT JOB, ABOUT A WEEK AGO. IT WAS IN A PEOPLE MAG AND IT HAD PICS… I REST MY CASE…

    • kourtney

      ok trixie i agree but i bet justin has a hard time findin true friens i mean u know people that use him just cuz hes famous or ritch or cute u know i mean someone that can relate to him dont get me rong i hate kim but u gotta understand y they hang trust me they wouldnt date its just to not rite u know

      • kourtney

        plz comment

      • Trixie

        I’M WITH U, GURL!

  • princess bieber

    kim kinda getting bigger she look kinda fat know a days

  • Trixie

    KIM KARDASHIAN IS A FAMEWHORE AND IS USING JUSTIN!!!! I’M SORRY FOR COMMENT, BUT I’M GETTING PISSED!!!!!! :( SOMEONE PLZ COMFORT ME!!!! HELP!!!

    • bieberluver

      u guys need 2 stop hatin on her there just friends!!and she is not using him so already famous!!Justin and her can make there on life chioces!!Stop hating!!

      • Trixie

        I’M NOT HATING… GOSH

  • annyssa

    i love justin bieber stop acting like his mom dont act like his mom he has a mom :@

  • bieber

    I really dont care they are at a photo shoot and they are just friends and the other girl need to stop be mad at kim they are just friends.

  • hailey

    taht lady should get a life! one that doesn’t involve justin init:(!!!

  • hailey

    BTW: who wears a dress that flashy to the beach!

    • sherice

      it’s a photo shot

  • hailey

    P.S.: i think justin got taller!

  • hellen

    olha gente isso não tem nada a ver meaças de morte isso e estupidooooo essas garotas não afobadas

  • hailey

    she needs to keep her hands off my man!!!

    • sherice

      kim kardashian is getting married to this other dude just leave her alone and her dress is so pretty ppl just dont have a sence of style
      and death threats thats so childish if your going to send death threats to j.b friends then u dont have any chances with him.

  • MsPaigeBieber

    dumb photoshooot

  • keesha

    wow dont get jelouse he is allowed to have friends well ya bye just stop getting mad

    • mim.j.bieber

      yeah keesha ride on girl.u guys just leave him alone

      • sherice

        thats so right ppl should just leave them alone their only friends