Justin Bieber Drives his New White Lamborghini (Pic)

Justin Bieber and BFF, Sean Kingston drive a car that most grown men can only dream about — a Lamborghini.

This expensive car; Lamborghini was a gift from his close friend, rapper P-Diddy, for Justin’s 16th birthday.

  • No’elani

    wtf! who buys a lamborghini for a 16th bday present!?

    • Lotte

      P díddy? xD.

      • NGNG

        p-diddy does XD so happy for justin :D

    • An0nym0us

      A retard, that’s who.

      • biebersbaby

        you are soooooooooooo jelous of him

    • danielle bonillas

      that so :) good car you have Justin Bieber

    • skye

      OMG i think that justin bieber look’s so hot in that car.Mmeow

      • Biebers Babe

        lol

    • a

      fuck you

    • lydia

      fa real ! dayumm bdiddy need ta be my bff or my mutha f*** daddy LOL !! JB i one lucky BOY :) shytt & <3 JUSTIN NOW CUM PIK ME UP N THT SHYTT lamoooo

    • ilovejb

      me i would i love those kind of cars

  • margui

    KEWWL :) AND JUSTIN LOOKSS SOOOO HAWWT DRIVING THAT WHITE CAR ♥….
    ND I WISH I WAS SEAN SITTING BESIDE JUSTIN IN HIS LAMBORGHINI …. ;)

  • Jessica

    hey justin its jessica i justin wanted to say sweet car!!! i also want a lambo it is all me and makayla over talk about is me getting a lambo!!!

    • lydia

      gurl yu knw he dnt read this shytt rite!
      the best way to reach justin is either youtube.com or twitter he get on EVERYDAY!!!

      • madge bieber

        get it on everyday? raunchy ;)))))

  • An0nym0us

    I am pretty much sure he is driving that wrong.

    • Emma

      why people buying the most expensive cars for his sweet 16…. he is just a kid which have fame …… i think P-Diddy shouldn’t buy him a car and i’m sure that he can’t drive it alright but still it’s alright well he see’s alot of problem in his life so he deserves this too…..:)

    • biebers girl

      ohh stop being jeaulod

  • sabrina

    wow thts a little too big for a present. well yay now for our dates we can arrive in style ahaha lol. well ya luv yhuuu mr bieber(:

    • heartz4ever123

      haha you so funny!!!!!!!!

      • Tijana loves Justin Bieber

        I think too!!!! :)

      • Mz.Bieber 4 show

        i ageree too

  • Ipe

    WewWw o.O thats cool !!!

  • ILYJBIEBER!!!!

    HOT!!!!!!!!!!!! im so happy 4 justin he deserves it! he has 2 hot cars my dream car a black range rover and the lambo! LUCKY! ily justin

    • bieberfever!

      And he has a ferrari Duhh

  • margui

    HEY TRIXIE….
    CAN U PLEASE FILL THIS FORM?? IF U FILL IT IM GONNA FILL IT TOO SO THEN WE’LL KNOW BETTER EACH OTHER :D K?

    WHATS UR:
    FAVORITE COLOR?:
    FAVORITE ANIMAL?:
    FAVORITE FOOD?:
    FAVORITE SEASON?:
    FAVORITE TV CHANNEL?:
    FAVORITE MOVIE?:
    FAVORITE SINGER (BESIDES JB ;))?:
    FAVORITE SONG (BESIDES NEVER LET YOU GO BY JB)?:

    THANKS :D

    LOVE ♥
    -M

    • bieber

      his fav color is purple and blue
      fav food is spegetti
      fav singer is beyonce’

      • margui

        thanks bieber bt i already knew tht b4 u told me … nd i asked 4 trixies fav color, fav food, etc not for justins
        anyway it was kind from u to do tht :)
        thanks again

        ~m

        peace + <3

    • Trixie

      HEY, GURL… ;)
      ************************************************************
      FAVE COLOR: PINK
      FAVE ANINMAL: DOG
      FAVE FOOD: CRAB LEGS
      FAVE SEASON: WINTER… CUZ IT’S COLD… ;)
      FAVE TV CHANNEL: ABCFAMILY
      FAVE MOVIE: DONT HAVE ONE… BUT I LIKE TYLER PERRY MOVIES…
      FAVE SINGER:(BESIDES JB) IS… JOJO
      FAVE SONG: (BESISDES NEVER LET YOU GO BY JB) SWEET DREAMS.

      THANKZ MARGUI… I WILL TAKE THE TIME TO GET TO KNOW U BETTER… ;)

      ~T

      • An0nym0us

        HEY TRIXIE, I HAVE A QUESTION! :D

        HOW OFTEN DO YOU GET YUR PERIODS?

        THANKS :D

        LOVE ▲

        -a sane person

      • Trixie

        WHY YOU GOTTA BE SUCH A RETARD FOR??? U INSANE BITCH!!!!!!!

        ~HATE, HATE, HATE, HATE, HATE!!!!!

      • I’M IN LOVE WITH TRIXIE

        LOLZ!!!!! TELL HIM, GIRL!!!! MY HONEY!!!!! ;)

        ~SUPPORTING TRIXIE, CUZ I LOVE HER, AND NOT THAT WHORE~

  • the real mrs.bieber

    that is sooooooooooo cool!!!!!!!!

    • Roaster

      i think you mean mrs.Bieber as in his mum cuz i’m justins wife lol

  • LIZLOVESJBIEBER!!!

    DDDAAANNNN!!!! JUSTIN UR SO LUCKY I WISH I HAD THAT CAR!!! I LOVE YA AND UR NEW CAR!!! LOL!!!

  • Cristine

    Sweet! Co0l w0ndr wh0 wil be the first woMan that wilL ridE in it. W0man? HIs crushIe? Hope n0t kim

    • heartz4ever123

      it will be his mom haha!

      • Cristine

        Yeah we all kn0w dat. . Im xpectng s da gurl or w0man that he’lL be riding with mybe oNe of hIs celeb crush. N0t wishng for kim K.

      • afiey

        ya… agree…
        hope his mom and hope not kim…..

        ~love JB~

      • Tijana loves Justin Bieber

        I agree… just no Kim!!!!

      • Kim Kardashian

        Justin,could you drive me around in that new car!LOL!:D

      • Kim Kardashian

        Love the car!It’s so cool!:D

      • Mz.Bieber 4 show

        i agree

      • Writni

        I love that car too.. I want him to drive me around too :-)

      • Writni

        That are is soo cool :0) I’m happy for Justin.

  • heartz4ever123

    i cant believe he got the lambo i thought for sure P. Diddy was kidding!! Hey justin you think you could hook me up i want a yellow ferrari like Alice’s in twilight!! haha jk!!!!!!!!!!

    • margui

      bahaha ur funny … and i want alices yellow car too!!! bahaha i fell in love with tht car when i watched new moon <3 (nd when i watched new moon i didnt just fall in love with tht car… i fell in love with Jacob too <3*GO TEAM JACOB!!* LOL)….
      im gonna try to convince my dad 2 buy me a car like that one as a gift for my sweet 16 even though i know he wont *tear*…. bt at least i can dream lol

      xo
      peace + <3

      • heartz4ever123

        Im Team Bieber or thats what i always say! haha i am in a very happy mood cause my bro is going to camp!!!!!!!!!!

      • Justin bieber’s shawty

        YAY!!!!!! IM PROUD 2 SAY IM TEAM BIEBER!!!! 4LIFE!!!! <3!!!! ;)

      • margui

        WeLL i am Team Bieber and Team Jacob…. bt i love JB a lot more <3 <3 <3
        *GOO TEAM BIEBER!!!!*

        xo
        peace + <3

    • Kim Kardashian

      Hey,Writni.:)

      • Writni

        Hey Kim…. What’s up :-) I want to talk to you in person :-)

      • Kim Kardashian

        I would have to call you or see you some were to talk to you in person,but I don’t want you to give out your number or personal information on the internet because that’s dangerous!It’s more safe to talk on the internet,ok.:)

      • Writni

        Ok.

    • swanae

      yellow porche and yellow ferrari…
      i love yellow car…

  • dee

    DAMN! Well who ever is lucky enough to date jb is gonna have a great time in that car. well hopefully!=)

    • Tijana loves Justin Bieber

      Yeah!!!

  • Danielle Lorusso

    Daaaa-yum! Hellug fineee! Except I need to be in Sean kingstons place hahah

  • hannah

    Thats not his…Sean Kingston was just letting Justin drive it.

  • cindy

    i no his reall car u guys dont no and i do

  • afiey

    wow… great car……
    u so cute Justin…..

    ~love JB~

  • shamirajustin

    wow~!!! LAMBORGHINI !!!…

  • :)

    OMG he is soo lucky he has tht car nd a range rover!! both for his bday, he is one lucky guy

  • Roaster

    stuff sean knigston i wanna be in the car !!! <3
    jks sean kingston's kool

  • Rattu Lizziie McGuire

    WoOoOoOwW…….
    that’s a LAMBORGHINI..
    I’m not BELIEVE????? o.O

  • Rach..luvs…Justin..Bieber

    omg Justin looks totally hot and that car is nice :)

  • omg

    omg he is soooooo hot in that pic

  • bubbles

    did u see that face. sexy

    • Trixie

      HEY, BUBBLES… DID YOU KNOW THAT MY FRIENDZ CALL ME BUBBLES? BUBBLES ROCK… ALWAYZ!!! ;)

      ~T

  • juki

    i so love this car is my dream one! for his so hard work he needed this car and don’t forget it is the most expensive car in the WORLD!!!! I LOVE JUSTIN AND HIS NEW CAR!!

  • Erinn

    OMG , youu look so hot in your car with kingston
    love yaa justin x

  • emily

    hhollly shheet thats hot! hot car.. HOT GUY!

  • Ella

    DAMN HE FUCKIN LUCKY!!!!!!!
    i wanna car like dat but instead of white im want it red…
    DAMN justin!!!!
    can u sometime give me a ride lolz :P

  • Trixie

    WOW… CANT BEILEVE IT… THAT AN AMAZING GIFT FOR A 16-YEAR-OLD BOY….

    ~T

    • a true fan ♥

      You said it!

      • heartz4ever123

        sorry at my friends house and for got to change the name thats me!

      • Trixie

        OH… COOL… ;)

        ~T

      • heartz4ever123

        you wanna talk?

      • Trixie

        SURE, GURL… :-D!

        ~T

      • heartz4ever123

        what you wanna talk bout?

      • Trixie

        IDK… WHAT ABOUT JOSH?

        ~T

      • heartz4ever123

        What about Josh?

      • Trixie

        DO U THINK I SHOULD GO OUT WITH HIM??? I’VE NEVER HAD A BOYFRIEND BEFORE…

        ~T

      • heartz4ever123

        Well you really dont know anything about him i mean for all we know he could be some balding fat ugly 40 year old guy.

      • Trixie

        TRUE… BUT I DONT HAVE TO KISS HIM… WE CAN JUST TALK OVER HE PHONE OR SOMETHING… BUT I BEILEVE HE’S 14, LIKE ME…

        ~T

      • heartz4ever123

        Right but my parents are always you should never be in a relationship with someone you met on the internet cause not everyone is who they say they are….

      • Trixie

        UR RIGHT… I JUST GOTTA WAIT A LITTLE WHILE…

        ~T

      • heartz4ever123

        i think it would be cool and not a bad idea for the ppl that run this site to make it where you have more of a account

      • Trixie

        NAW… I’M GOOD… BUT THANKS FOR THE ADVICE, GURL… TTYL… I GOTTA TYPE MY STORY… ;)
        LOVE YA
        ~T

  • Justin bieber’s shawty

    omg i luv tht car & im really happy 4 Justin!! cuz he really worked hard 4 it!!! plus i thought tht Diddy waz just kidding!! but im happy he meant it!! also i would die 4 a ride in tht car with Justin!!! i would feel so safe in his car car & his arms!!!!! I LUV JUSTIN BIEBER!!! also he has my dream cars!!!!! :) I LUV JUSTIN BIEBER 4 LIFE!!!!! <3!!!!

    • Trixie

      LOLZ… YES HE HAS MY DREAM CARZ, ALSO… :) AND HE WORKED HARD FOR IT, GURL… YES… JUSTIN IS A LUCKY, LUCKY BOY… :-D!!!!!

      ~T