JUSTINBIEBERZONE



Justin Bieber Twin Brother?

JB’s twin brother? Nah.. his name is Theo Cavalcanti. From Brazil! ;)

Wanna know more? check this out! Fake Justin Bieber!


News
  • zelliee

    really look like justin bieber !! hahah.. but your a fake !!

    • Sanya

      yeah,that’s right…

    • BRIANY SOLIS

      HE IS CUTE

      • sami

        i agree so much CUTY

      • neysa

        yes and he is very cool,,

      • becky

        he is cute almost looks like him and i’m OBSESSED W/ JB SERIOUSLY I LV HIM

    • justinbieberfreak

      i agree he looks like him but hes fake as hell..
      JB is way better idk why girls go crazy over him when hes just fake….

      • joyce

        hahah yuh..he looks cool tho

    • Trizha

      he can’t sing like justin bieber…

      • justinbieberfreak

        i agree so why do girls go wild they should h=go wild for the real jb

    • wani.bieber

      this is justin henderson biever..
      type at facebook you can see..

    • Mrs.Bieber

      hes not fake hes my friend

    • joyce

      oh my god,,he really really look like justin bieber..hahaha

    • kyra

      ahh look at austin grainer he goes 2 ammons i knw hum

  • icha sannusi

    haha..

  • Emma

    HAHAHAHHAA Holland won from Brazil!!!! (: Hup Holland Hup (A)

    Anyways, this kid sucks, Justin Bieber’s the bomb.

    • icha sannusi

      yeah! i also support Holland :)) 2-1 hehe

      • Emma

        yeah(: Ben je Nederlands?

  • Trixie

    HE’S DOES NOT THAT MUCH LIKE JB, BUT HE’S VERY CLOSE!!!!!! ;) COOLS!!!! :-D!
    HUGS+KISSY’S***
    XOXOX
    JB #1 TRUE FAN GURL

    • kourtney

      omg ya i know

      • Trixie

        THANKS, GURLIE.. ;)
        HUGS+KISSY’S***
        XOXOX
        JB’S #1 TRUE FAN GURL

  • sabrina

    his name is really damian n hes my personal frien

  • bieber 101 fan

    noone can be justin bieber he a fake

  • Mrs.Bieber

    heyy dis does look like justin bieber but i can tell whos the reall justin bieber! of course cuz im his #1 fann!! thnk uu i luv uu justin bieber !

    • PATTY

      are u rhonda

  • juki

    OK…. look…. this kid is very cute but it doesn’t look like Justin a lot…. but okay!! where did u find this picture???

    • juki

      reply me this message please…!! to my questions…!

      • PATTY

        why boy or girl

    • Trixie

      HE’S CUTE… BUT NOT AS CUH-YUTE, AS JUSTY*!
      HUGS+KISSY’S***
      P.S
      I DONT KNOW WHERE THEY GOT THAT PIC FROM, BUT IT’S RARE, CUZ I’VE NEVER SEEN IT BEFORE…

      • juki

        me tooooooo!!

      • Justin Bieber

        Thankz, Trixie! ;)

        -JB

      • mandy

        is this the real justin bieber cuz im having this break down!!!!

      • mandy

        naw…

      • Trixie

        I THINK SOOOOO!!!!!!!!!!!!!! :)

      • MANDY

        no cuz anyone can fake it!

  • the real mrs.bieber

    that does look like him

    • justinbieberismine

      Ikr!

  • lexiii

    he look really like justin!!

  • Ariel

    Wow hes looks like justin hes super hot but noone can compare to justin bieber

  • Anon

    I LOVE YA, JUSTY… :)

    • Justin Bieber

      I love you, too, Anon… :)

      • Anon

        Do u want me to call tonight?

      • Justin Bieber

        :-D! SURE! Are u nice?

      • Anon

        I am the nicest person here! The meanest people is Effie, and Trixie! They made fun of me!! :(

      • Justin Bieber

        Oh, no! Are you okay???

      • Anon

        Yeah… they were my best friends… but everybody started teasing me, cuz I said that Kim Kardashian was Ugly, and they were one of the people!!!

      • Justin Bieber

        I’m sorry… :( Are a girl, and do u have any friends?

      • Anon

        Yes, I’mma girl, and I don’t have any friends! :(

      • Justin Bieber

        Be strong, Anon! I love you. ;)

      • Anon

        I love you too, Justin… ;) That’s what makes me the luckiest girl in the world… YOU…

      • Justin Bieber

        Well… I love you, too, Anon… You are the most nicest, cutest, funniest, wonderful girl, I’ve ever met, and I talk to u 2morrow on JustinBieberZone.com…. Okay?
        I love ya… I gotta pratice singind for my show… okay?

      • Anon

        Okay… I love ya, Too… Justin… Bieber… ;)

      • mandy

        is this the real justin bieber!? and anon, you shouldnt say people are mean i know trixie can be but if you do that ur just as good as her……and i dont belive this is justin bieber i want proof! well i dont know how you would do that.

      • justinbieberismine

        I agree with mandy. I need proof 2 believe that’s justin bieber

      • PATTY

        hi love u

      • PATTY

        love u

      • PATTY

        love u

      • Anon

        Shut the fuck up, BITCH!

      • mandy

        you shouldnt cuss.just saying even if patty can be as anoying as hell. trust me i have 2 little brothers. and 100 little cuzins…

      • justinbieberismine

        Who gives u the right to call patty a bitch? For the love of god if she’s annoying u, just ignore her

      • PATTY

        love u

      • mandy

        nice try you can fake as justin bieber! all you girls should try it just type in “Justin Bieber” as your name! its that easy!!!!!!

  • Justin Bieber

    Will everyone stop being mean to Anon? Please? She’s my best friend, and I don’t like this cussing on this website! Anon is a nice, sweet, pretty girl, and I dont like this… So please apologize to her… Thanks

    -JB

    • Anon

      Thanks, boyfriend! ;)

      -A

      • Justin Bieber

        Ur welcome, girlfriend! ;)

        -JB

      • kylie

        R yaa really justin beiber

      • Justin Bieber

        noway!! hes a fake!!!!!

      • mandy

        girlfriend? thats a little……

      • mandy

        ya right justin beiber doesnt randoly go out with fans on justin bieber zone.com only a fake would do that! or i want proof!!!!!

      • PATTY

        $#EE#%^$$^&%

      • dezzley

        is he real justin bieber?

      • Precilia

        I’m sorry to say this, if u are the real “JB”

        But they are not mean to Anon, but she does..

        she call them “BITCH” every time they text how they love u. and u think they mean on her??

        See again!!!!

      • mandy

        no hes not:( hes going out with anon girl on this website, can you belive that?? justin wouldnt do that. you can fake as justin bieber. just type him as your name!people shouldnt do that.

    • kourtney

      omg fake justin nice try but i actually know jb ok.

      • kourtney

        omg neva mind fo get i said that i really think its him id ask em but my cell got turned off :(
        but i think its him

      • ApriLinda

        what??? the real JB? no way! I just never believe this kourtney..
        I mean, how do you know?

      • mandy

        ya i want proof!!!!!!!

      • Effie

        I THINK IT’S HIM, TOO… ;)

      • MANDY

        no it cant be hes going out with “ANON”. REALLY GIRLS WATCH ILL RIGHT HI IM JUSTIN BIEBER AND PRETENED IM HIM.OK?

      • Justin Bieber

        hi im justin bieber.

    • mandy

      oh boo hoo ur not even justin bieber. not bieng mean to u anon i swear! its just u can fake as justin and this guys a fake!!!!!!!

    • AmOuRa

      You Are Not The Really Justin Bieber So Shut Up Ok
      I am With You Mandy
      He’s Not Justin I am Sure Cause Everyone Can Use Name *Justin bieber* On This Website
      This Is A Fake

  • Megan

    he is the cutest

    • Justin Bieber

      Me or Theo?

      • PATTY

        7082989739 call me

      • mandy

        ur not justin bieber!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Firly

        Only you cute, justin biebeeeeerrrr

  • Maria

    will u be my boyfriend????????????? please Justin Bieber???????????????

    • Justin Bieber

      I’m already Anon’s boyfriend… I’m sorry, Maria

      -JB

      • mandy

        ya right, ur not justin bieber. you shouldnt pretened though thats rude. cuz justin bieber wouldnt randomley go out with a fan on the justin bieber zone. still dream anon!

      • Firly

        WHAAAAAATTTT??? Are u sure, are u real Justin Bieber???

  • danielle bonillas

    Hello: Justin Bieber

    i don’t have many friend all you rock

  • yoselin

    mi idolo justin bieber
    i like musica,videos y concert de justin
    i love justin
    bye
    kisseds

  • tefy

    nooo!!!! you are craazii¿? wow!!! noooooowwww

  • wanda

    justin i love yoooooouuuuuu

    you the best

  • dezzley

    I always LOve ya justin..!!!

  • Sharon

    wooww.. that’s just cool… but no one can beat justin.. he’s the best in this world… :D he’s just too hawt… :D i love u justin!!!!! i love u whoever u r.. :D XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO

  • ricabie

    i love justin ! much ! much !

  • nina

    ..awwwwwwww justin has a twin brother!???????? i cant believe it but i love justin so muucccch,..i broke up with my boyfriend just because of him…

  • ******

    Looks Absilutly Nothing like Him, Theos Ugly. JB is Sexy.

  • Sabrina Love JB

    They look like….but I don’t very sure…
    Justin from Canada and Theo from Brazil..
    ohh whatever!!!! but he cute….

  • kylie

    R yuu da real justin beiber??

    • mandy

      probley not kylie. can you belive hes sopose 2 be going out with this gil anon? im not jelous im sorry JB but you have girl features. not 2 be rude. and my 14 year old aunt says that you will be gay in 5 years. well…. i dont belive that.

      • kylie

        probably not kylie wat??? srry but i dnt even wat yur talkiin bout

      • mandy:)

        THATS NOT THE REAL JUSTIN BIEBER!! YOU CAN PRETENED TO BE HIM!!!!ITS SO EASY AND HES SUPOSE 2 BE DATIN THIS CHICK NAMED ANON. JUSTIN WOULDNT RANDOMLY DATE A PERSON ON THIS WEBSITE WITHOUT GETTING TO KNOW THE PERSON REALLY WELL!

      • Trixie

        I THINK THAT JB IS JUST JOKING AROUND, SO HE CAN MAKE HER/HIM HAPPY… WITH ANON???? WHATS?????

        HUGS+KISSY’S***
        XOXOX

  • Alexandra

    wow!!!he looks like the real JB….but i still love you justin bieber….

  • h-dawg

    luv u justin ur sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo hot i could almost die ps will u be my boyfriend

  • Gina

    Ooooooo…. he’s cute, but justin bieber’s one and only, luv u J.B.
    :)

  • sweet_girl(anita)

    i am pleasing to all don’t say ”are u the real justin bieber”if u dont belive plz don’t write .just think why justin will lie to u.
    i belive in his sincerity and that’s why i say ‘ ilove u j.b’cuz that’strue! understood/?!