Justin Bieber Renting a Zero Gravity Plane to Film his Upcoming Music video

According to Dailyfill.com, Justin Bieber’s next music video will feature some high-tech special effects that take Justin Bieber to a whole new level. It’s reported that Jusin Bieber’s people are in the process of renting a “zero gravity” airplane for the shoot!

We still DONT KNOW which song gonna feature this “zero gravity” plane! It’s SECRET!

For some of you who don’t know Zero Gravity Plane, I have attached the pic below!

Sound fun? YEAHHHH!

These specialized airplanes mimic the feeling of weightlessness that astronauts experience in space. It probably would have been cheaper to just use wires, but when you have as much money as Justin Bieber you can afford to film your music video at 35,000 feet.

So yeah.. its like in the outer space! and we will expect to see Justin flying in the upcoming music video!

Are you excited for the new video? Can you guess which song?

UPDATES MAY 23, 2011.
It turned out Justin Bieber using the Zero Gravity plane for his “Perfume Someday” commercial.

  • Kayce

    i <3 u justin good luck with ur video!!

    • BreaJay

      i am so excited @Jbs_Army follow me (:

      • oshini

        I’m damn excited…!!!!

      • caleb

        hey oshina do u remeber me?

      • oshini

        of course caleb…I do remember u…coz u r ma friend..ryt???

      • caleb

        yea srry i couldnt come on for a long time i was in the coma so i couldnt

      • sisi4ever

        omg!!!!!!!!!!!!!caleb!!!!!!!!!!how r u????miss u soooooooooooooo much!!!!!!!u still here???

      • sisi4ever

        im very happy 2 c u back!!!!!!!how long have u been in coma???n how did it happened?????omg!!!!!do u remember me,sophie??also,if u have msn add me plz!!! sofisolom@hotmail.gr i miss ya 2 osh!!!how have u been?????? :)

      • caleb

        haha yea i sooo remeber u guyz i was in the coma 4 about 5 weeks and it happend like this remebr that girl vannessa mitric yea she hired some ppl so the can attack me and theyy hit me sooo much till i went in the coma

      • sisi4ever

        omg!!!!!!!!r they stupid??????????????yes they r!!!!!!!l :)l..

    • Sakiya

      Of Course! Its His Sonq Up! ”We’ll Take It To The Sky Past The Moon To The Galaxy,As Lonq As Your With Me Baby.” It Couldnt Be Now Other Sonq! Tee Hee LOL =)

  • bieberlover4ever and ever and ever

    awwwwww snap wonder wats the song luv ya justin keep it up

  • KJB

    I bet it’s for Up;D

    • Alayna Bieber

      omg me 2!!

    • kasinta

      me too…. WE CAN GO NO WHERE BUT UP ..
      P.S
      I BET IT IS TOO

      • oshini

        heyyyyyyyyy
        I love dat song….of Justin…

  • Iheartjbforever

    i think its overboard or where are you now cause ther titles sounds like there in a plane

  • bieberlover4ever and ever and ever

    omg who nos

  • ari from xat.com remeber justin

    justin its me

    • Justin Bieber

      AHA!yes hun i remeber

      • Brianna

        I love you JB! How was your concert yesterday?

  • Jake

    Up :)

    • Justin Bieber

      yup…hun:)

      • Brianna

        I love u again.

  • jbs girl

    im dying to know cant wait

  • Miss.Biebs;)

    Dats gona b awsome bt funny cuz justin is gona b flying lol i dnt no wt song bt up is da only song dat relates to flying so yea bt i dnt no i wonder whos gona b da gurl hey imagine it selena gomez dat wuld b a lame music video den ha well gud luk justin love ya ;) muah kisses

  • Avery314

    i think its 4 overboard or up good luck justin luv u!!!!!!

    • bieberfan4eva

      Yea I think it might be up too… love u Justin

    • pielover123

      but wouldn’t it be a new song

      • taylor

        i dont think it would be a new song…just for the fact that normally the songs come out before the music videos. (:

      • bieberfan4eva

        Idk u might b right but if it’s not i think it would be up…. I LOVE U JUSTIN!!!

  • bieberlover4ever and ever and ever

    i wonder if its about selena mayb not cause he has a song latin girl 4 her 2

  • kylieelizabethbieber

    I bet its for up(:

  • Haile

    Its for UP..!(: lol

  • Meaghan

    Up or Down to Earth!(:

    • Sophie

      Defanitaly!

  • Justin BIeber Lover

    can’t wait to see his new music video.
    i wonder if it is for his new song ride.

  • claudia

    i know that its up!!

  • JB_Fan_4_Life

    loook at his facial expression…haha that looks fun

  • starla harris

    hi just what song is it i can’t wait yyyyyyyyyy i love ya

  • J’adore_Bieber

    i think its either. “Born To be Somebody” or “Runaway Love” .

    • starla harris

      yea i thank it counld be runaway love toooo

  • rosa

    omg thats goin ti be awsome i wish i would be famouse to star doing my own video and having fun like for ones in my life but that wount happend so good luck justin biber good luck on that video hope yuo have alots of fun

  • Jb’s girl

    Umm……… i think its up

  • missbelieber97

    i think it is for Up!!

  • J’adore_Bieber

    yea never mind..its definately Up!

  • Jbelieberforeva97

    OMG my dream since first grade has been to get in one of these and EAT WATER since there’s no gravity!! OMG I HOPE HE GETS TO SINCE I CAN’T, LOL!!:))) ohhh….and I think it’s for up or down to earth:)))

  • Buggy.Bieber

    I think it’s for “Up” or “Overboard”!!!!! Anyway it’s gonna be awesome because Justin’s gonna be in itttt!!!!!!! =]

  • Jbelieberforeva97

    It’s defiantly for Up, “I’ll take you to the sky, past the moon, through the galaxy.”……Zero Gravity Plane…No gravity..Like space…..The moon and galaxy are in space……Lol!!

  • Justin’s #1 #1 fan! Lauryn Bieber

    I think it’s for the song “Up” cuz well, u get it! Lol! I love u Justin! <3

  • Vanessa bieber

    I think its up or overboard but if im wrng idc its gona b awsome cuz justin is in it i love yhu ;) MUAHHH XOXOXO I LOVE YOU FOREVA JUSTIN HOPE YOU COME BCK TO ARIZONA

  • Jasmin hernandez go lassen in phx im 13 yrs old

    K vanessa we get dat u luv him well i do to n dang vanessa ur rm is full of him but mines mre n I LUV U JUSTIN PS SO DOES MA FRND VANESSA

  • Jayni

    Obviously up