Justin Bieber Celebrates Scooter Braun’s 30th Birthday Party!!


Justin Bieber was in the Bday party supporting his manager, Scooter Braun, spending much of the night playing beer pong (with water!) against his best buddy Jaden Smith. But it was easy for him to get distracted by all the extravagance. The party was wild, with fire throwers and belly dancers.

Kim Kardashian, Adam Levine, Paris Hilton & Usher were there too.

According to Hollywoodlife, Justin kicked things off by singing “Never Say Never” with a rap by Jaden, who also took over the Ludacris part in “Baby.” Then MC Hammer somewhat randomly ran through some hits, including “Too Legit To Quit.” Usher kept the party going by performing a set filled with hits like “Yeah!”, and although he was shy to get onstage, Adam Levine even belted out Maroon 5′s smash “This Love.”

Video: Justin Bieber and Usher Performance


Meanwhile, Kim Kardashian was mingling in the crowd, along with celebs such as Paris Hilton and singer Mary J. Blige. It was a great night for one of the nicest guys in showbusiness!

Paris Hilton tweets: “Had so much fun at @ScooterBraun’s birthday party last night! Loved watching @JustinBieber perform!”

Usher tweets: WE ARE HAVING THE GREATEST NIGHT EVER!!!! HAPPY BIRTHDAY SCOOTER!!!!”

  • Carla andrea aponte arteaga

    Justin sos re..elindo tkm

    • natnat

      so sweet

  • Vivianne

    1st and awwh seems like they all had a FUN night !!!!!!!

  • starla lovee my justin and selena forever

    awwwww thats sweet

    • Brook

      Hey starla plz txt me i really need to talk to u :'(

  • Lizzie Bieber

    Awww, amazing party! I wish I could have been there!!!

    • jazmyn bieber

      i waz because im his sister jazmyn

      • sammie hayley bieber

        LIAR!!!!!!!!!!!!

  • I love u Scotty

    FUN!!!!!!! HAPPY LATE B DAY SCOOTER! 

  • Kimy

    Happy b-day Scooter!!!

  • SULTAN ( K.S.A )

    HAPPE Birthday SCOOTER

    JB I LOVE YOU SO MUCH
    PLEASE JB FOLLOW ME IN TWITTER
    @ALSULTANSTAR

  • Biebs(;

    Happy Birthday Scooter (:

  • Christina

    I am very happy Justin Bieber had a great time.
    I will love Justin Bieber forever no matter what-Christina

  • starla lovee my justin and selena forever

    hi girl

    • kasia bieber

      who r u talkin to?

      • starla lovee my justin and selena forever

        to you

    • kasia bieber

      kk whats up

      • starla lovee my justin and selena forever

        so you are starting to like selena agin yea becuz i love selena she is soooo sweet i love her and she is a such a pretty girl and she love me

      • kasia bieber

        it feels good too :D

    • kasia bieber

      yep i finally got tired of all the hatin and started to like her again

      • starla lovee my justin and selena forever

        awwww thats sweet i saw your later to selena that was so sweet girl i am so pround of you girl

    • kasia bieber

      g2g see ya love ya starla

      • starla lovee my justin and selena forever

        ok love you too cuz

  • kasia bieber

    hope they had a gret time!!

    • starla lovee my justin and selena forever

      i bet they did

  • *Jazzy_13*

    Seems like fun wish I was invited lol. :D

    • jazmyn bieber

      i waz their because justinn took mee and satme with selena

  • kennedi

    seems like they had fun hope they did. :-P

    • jazmyn bieber

      i did it waz funn very funn bekase i waz thier

  • kaylee

    lol look at jaden

  • RosiePosey28

    Thats awesome!!! Happy B-day Scooter:):):) Luv ya!!

  • =Gaby Lvvz Her Boifriend Gabriel!!!

    HAPPY BDAY SCOOTER!!!God bless u. =D

  • nahal

    wow

  • Lindshei

    What is the 2nd pic about!?ITS weird! I think its kinda drink or something!right?
    Any way,,happy happy B’Day Scooter!!thx for everything and all the support towards Justin and ALL THE #BELIEBERS!! If you are reading this,,Justin can you please follow me on twitter!@LindsheiDreamy1 please…it would mean a lot to me and would make me happy!!
    THANK YOU!

  • lala

    wouldnt it be called water pong??????

  • Cassie

    beiber fever

  • sammie hayley bieber

    happy birthday scooter :)

  • sammy

    OMG that looks like such an amazing party, i wish i was there!!! It look soooo fun!!!!!!!!!! But hope you had an amazing birthday Scooter!!

  • Melmo

    So cute