JUSTINBIEBERZONE



Justin Bieber – Boyfriend Lyrics

Justin Bieber – Boyfriend Lyrics.
Sorry no official music video yet! But we keep on updating!

LISTEN the AUDIO. Download it on iTunes!

UPDATE
May 3rd. We’ve got the video! :)

LYRICS

VERSE 1
If I was your boyfriend, I’d never let you go
I can take you places you ain’t never been before
Baby take a chance or you’ll never ever know
I got money in my hands that I’d really like to blow
Swag swag swag, on you
Chillin by the fire why we eatin’ fondue
I dunno about me but I know about you
So say hello to falsetto in three two

PRE HOOK
I’d like to be everything you want
Hey girl, let me talk to you

HOOK
If I was your boyfriend, never let you go
Keep you on my arm girl, you’d never be alone
I can be a gentleman, anything you want
If I was your boyfriend, I’d never let you go, I’d never let you go

VERSE 2
Tell me what you like yeah tell me what you don’t
I could be your Buzz Lightyear fly across the globe
I don’t never wanna fight yeah, you already know
I am ‘ma a make you shine bright like you’re laying in the snow
Burr
Girlfriend, girlfriend, you could be my girlfriend
You could be my girlfriend until the —- world ends
Make you dance do a spin and a twirl and
Voice goin crazy on this hook like a whirl wind
Swaggie

PRE HOOK
I’d like to be everything you want
Hey girl, let me talk to you

HOOK
If I was your boyfriend, never let you go
Keep you on my arm girl you’d never be alone
I can be a gentleman, anything you want
If I was your boyfriend, I’d never let you go, I’d never let you go

http://www.justinbieberzone.com/category/lyrics/

BRIDGE
So give me a chance, ‘cause you’re all I need girl
Spend a week wit your boy I’ll be calling you my girlfriend
If I was your man, I’d never leave you girl
I just want to love you, and treat you right

HOOK
If I was your boyfriend, never let you go
Keep you on my arm girl you’d never be alone
I can be a gentleman, anything you want
If I was your boyfriend, I’d never let you go, never let you go

Na na na, na na na, na na na
Ya girl
Na na na, na na na, na na na ey
Na na na, na na na, na na na ey
Na na na, na na na, na na na ey
If I was your boyfriend


LYRICS
  • J-DASH

    WOW it looks like a hit

    • whitney

      i know

    • Ma Boyfriend’s Girlfriend

      Maynnn.. I WANT that song NOW AT ANY COST!!! just feel like cuttin off 23rd, 24th, and 25th frm da calendar.. and here comes 26th straight away!!
      oh man.. most of all.. I WANT HIM !!
      i love him.
      But i love ma bf too ^__^ <3
      *kisses*

      • lexilu99

        y cant everyone wait til the 26th what happens on that day??? :-)

    • jessica aka ur #1 fan

      OMG!!!!!!!!!!!!!! Love the word “swaggie”! Love u Justin and take ur time on the song i know it gonna be awesome! I have Bieber Fever and no one can cure it!! :p

    • luvugu civagy

      It is a hit, silly!!! :-P

    • lovejustin

      IKR! He sounds so dreamy and almost sexy! Kiss me justin!

  • DreyyDreyy:)

    Firsttt:) omg the lyrics r awesome!!! Luv it. Cant wait for march 26!! Lov u justin FOREVER BELIEBER:)

    • jessica aka ur #1 fan

      FYI ummmmmmmmmmmm ur not first!!

  • narmadha

    wow this will be a great song

  • KJ

    Ugg I can’t wait to hear it!

  • Nonya

    This song is gonna be #1 .AND U KNOW THIS MAN.

    • Presh

      Totally agree with u know why? Cos I KNOW THIS MAN

    • talia

      I KNO LOVE HIM

  • Katie

    Hey ninja ass and a fun bitch named Brenda! I commented before you! Go ahead call me immature and say I’m stupid and blah blah blah, you don’t hurt me’ your a bully to me and Selena! Hahaha! You guys are pathetic and if I were
    You i would be embarrassed! I’m sure your boyfriend is as bitter and easily jealous as you a fun girl named brenda, and hopefully you both mature soon. Better late then never that’s what I always say! Glad I am
    The bigger person here. I respect people unlike jealous beliebers! I feel
    Baaad for wyatt, he has to kiss your potty immature mouth! Oh and
    You guys have such a “big” vocabulary swearing all the time! :) I love myself!

    • Chelsea

      Im with you Katie ninja girl and a fun girl names tends haveno life outside of bitching about stupid stuff! They make fun o and
      Bully other people and that is just PATHETIC!

      • a fun girl named Brenda

        Im sorry, I’m really just so jealous

      • a fun girl named Brenda

        Selena is so beautiful and amazing! I wish I was as good as her! I can’t even get a guy to like me! My boyfriend Wyatt…he’s fake! I’m a liar and
        I’m jealous. Katie your right and such an amazing person please very one forgive me. I am a Selenator and belieber! I support jelena’

      • Katie

        Are You for realz?

      • epicbieber

        Selena sucks. just thats that. she stole justin from 19 million people. truth.

    • Amanda Jolie

      I agree! 100% we should get them band from the site! My uncles friend owns this site! I might be able To have something arranged whose with me? If I get enough people I can easily make it happen!

      • Katie

        D

      • Katie

        Do it Amanda! give these biots what they diserve!

      • Chelsea

        I’m in! Give em what they r
        Dishing out!

      • Ninja girl

        You call me bullies? well,first off,katie…i dont give a sh*t if ur first to comment! and i have a “big” swearing vocabulary? well,look at u 8 yr old girl cursing!!! :( Now,look.I KNOW im the bigger person here.cuz im not swearing,making fun of anyone or being mean to anyone! @amanda,get ur “uncle” here! he doesnt own this site!! im the bigger person..think twice BEFORE U SPEAK!!!!!!!!!!!!!! IF UR SUCH THE BIGGER PERSON IGNORE THE HATERS LIKE ME,AND STOP CALLING ME THE BULLY,CUZ UR BULLYING ME RIGHT NOW.IM SURE IN LIKE 3RD GRADE SO IM OLDER THAN U SOOO,IM GOING TO SAY “GROW UP” IF U WERE SOOOO MATURE,SAY IT AND IGNORE THE HATERS AND STOP HATING ON ME CUZ I HATE SELENA.ITS MY OPINION.U JACKFREAK.

      • david b conway

        I AM DAVID I LOVE TO SUPPORT AMANDA JOILE HERE JUST TO BAND BRENDA AMD NINJA , LOVE DAVID CONWAY

      • Justin Bieber my future husband

        ur not SUPPOSED TO BE CUSSING ON HERE SO WATCH UR LAUGAUGE AND JUSTIN BIEBER IS SO AWESOME AND JUST CHILL OUT GOSH LEAVE THE POOR BOY ALONE ITS NOT THAT HARD GOSH LEAVE HIM ALONE

    • KaylaBoo(:

      I don’t know what’s going on here. But it’s totally pathetic. BELIEBERS ARE BELIEBERS NO MATTER WHAT. We’re here to support Justin. NOT his relationships. Calm yo tits. If Brenda and that ninja girl don’t like Selena let them be!!! I’m really offended about how you put them in another category of beliebers. Like I said we’re all here on JUSTINBIEBERZONE fod JUSTIN. BIEBER. not Selena Gomez -.- , just chillax

      • Ninja girl

        agree kayleboo! I TOTALLY AGREE 100%! i mean,they’re calling me a bully when they’re hating on me!!! SO,I HATE SELENA,ITS MY OPINION.

      • Katie

        Congratulations ninja girl…your so amazing at a game that nobody Wants to play! To can make people so mad they want to personally find
        You and murder you!! Your immature and I’m done dealing with the shit
        You deal out! Go ahead and bully others like you usually do but I’m going to live my happy, bully free, wonderful life! I am prayin for you to one dy realize what your doing is wrong and mean!

      • Ninja girl

        @katie… no,no,no,no. ur saying this all wrong!Im the immature one? ur bullying me and making fun of me and brenda! like YOU could EVER murder me? Just go back to playing with ur little dollies,u cant murder me! i know kung fu,i have 2 security guards and one of them jason is smart and could easily get this website back if u report me and bannd me.oh and i almost forgot,i have 3 k-9 unit dogs named “cinderella” “lorax” and “max.” yeah,good luck trying to be the BIGGER person.go along,be immature.be the bigger person.i’d like to see u even try.

      • Someone123

        People are just annoyed at them 2 constantly writing long paragraphs about how much they hate her/wanna kill her…..it’s a bit extreme

      • Mz.JB

        Yu tell them K’La cuz this shxt is really getting out of control and it is sooooo not cute!!!!:(

      • Justin Bieber my future husband

        I AGREE WITH U AMEN KAYLA

    • Mrs.Bieber

      Katie, you are one stupid ass bitch…
      >.<

      • Ninja girl

        i agree with mrs.bieber. 100% thnx for defending me mrs.bieber!!! :P

    • MaryBieber

      @NinjaGirl @AFunGirlNamedBrenda MAY YOU 2 PLEASE GET OFF THIS SITE!ALL YOU DO IS COME HERE AND TALK TRASH TO US!Justin WON`T Like to see you 2 Here talking trash to us!PLEASE…STOP WITH THIS TRASHY TRASH!Please?

      • MaryBieber

        @Katie Read what I Wrote To Ninja Girl and A Fun Girl Named Brenda!I Want all the bullying and all the cyberbullying and all this trash to stop!NOW!And I Mean You 3 Get off this site!It is all you 3 do is Come here and act bad!

    • Lilly

      Omg ikr those stupid girls r such hatred I swear..Katie I agree with you big time. And I bet they do have bitter bf’s. Omg haha Katie I laughed so hard when you sed ninja ass lOl that was so funny haha!!!

    • ashlee i

      kate ur not the bigger person u r just a silly little immatuer girl that likes all the attenchion so if i was u i would leave that other girl alone and piss off u bully

    • Shasta

      stop calling people names I am 19 years old and man am I good at finding out where people live

  • Kidrauhl Fan

    so excited! i dont know how the melody goes but im already sining it XD

  • Belieber101❤

    Sounds pretty AWESOME Justin!!!!!!! Gonna be a hit, baby!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • desireelopez

    this is will be awesome song yay

  • Chelsea

    CoUnt me in! I want these chicks out of here all they say is mean crap’

    • Ninja girl

      like u! ur the 1 saying it too! grow up and leave this site!! :D i’ll be happy if u all did not exhist! or u disappeared and got eaten by godzilla in the forest! FREAK

      • david b conway

        JUST TO NINJA GIRL YOU DO,NT OWN THIS WEB SITE , WHY DO YOU THINK THIS WEB SITE CALLED ,JUSTIN BIEBER ZONE FANSITE , IT, OWNS BY TO PEPOLE ON THIS WEB SITE STUPID NINJA GIRL , AND IF YOU DO TRY TO USE YOUR 3 K9 DOGS I KNOW MORE ABOUT THE STATE LAW JUST IF YOU TRY TO MURDER PEPOLE JUST WITH YOUR K9 DOGS YOU BE SITTING IN PRISON NINJA GIRL , LOVE DAVID CONWAY

    • Mrs.Bieber

      David, Katie was the one saying she would murder her.

      • david b conway

        OK MRS ,BIEBER ,LOVE DAVID CONWAY

      • Katie

        Umm if you actually read what I said I said you make people WANT to murder you. No matter how mean someone
        Is to me I would never murder them,

      • Ninja girl

        @david conway,I DIDNT SAY I OWNED THIS SITE,AND MY K-9 UNIT DOGS DONT KILL.THEY JUMP,BITE,AND BARK…I DIDNT SAY THEY MURDER,AND DAVID,THIS HAS NOTHING TO DO WITH U,ITS ME AND KATIE,OHH AND DAVID,IF U GET INVOLVED WITH THIS CONVERSATION,THEN,II WILL GET THEM ON U.

    • Marlene

      Wow this is one big argument haha..here we go again! Well that’s true someone should band those girl. Cuz everywhere were ther are comments, Brenda and ninja girl are always with there dumb hates. I’m sorry u girls but Justin doesn’t like it wen ppl hate lol..honestly!! I know you girls hate Selena so much, but you dont always have to say you do on this website, like everybody knows you hate her..so try to keep your comments to ur self ok..cuz I really agree big time on wat Katie says!!

      • Caitlyn(:

        Okay… Sooo.. I went on this site and i saw TONS of arguing comments…… Please people stop fighting about the stupidest things. I am not going against anyone here or anything, but everyone has their own personal opinions and we shouldnt judge anyones opinion because everyone has them. Now idc if anyone wants to talk crapp to me or about me, i am just speaking the truth. Leave your problems off of this website because not everybody wants to see it.

        I LOVE YOU JUSTIN DREW SEXY BIEBER!!!!!!!! :):):):):) <33333

  • Ninja girl

    katie…and amanda,grow up.. ur immature.im the bigger person here.Just please,if ur going to cause even MORE drama then,ur going 2 b the 1 that is being reported u writing ur trash is no-where to be here.Guys,i strongly suggest seeing a therapist. With all this unfair anger issues,just isnt healthy.plz stop hating on someone u dont know.

    • Ash

      Why do you hate Selena anyways, I mean you don’t have to like her, but hating on someone who doesn’t even know you, and just because she’s dating your celeb crush…?

      • Ninja girl

        im not talking about selena right now.

    • brandon

      you need to grow up because are acting like a child. oh and leave justin alone because if you hate selena then stay off this website then. thank you bye

    • C.

      I think that we should all just stop this argument to be honest, it’s a waste of time (for everyone) and it’s a fansite for Justin so if you’re going to hate, go and comment on a Justin hating site. I don’t think it matters who the bigger person is because it all depends how smart we are, how charming we are and our personality. I’d rather not read an argument when trying to read this guy’s lyrics. :) Cheers.

    • Samia

      You should just leave this site because both of you are causing this drama fir what okay yall dont like selena gomez wow you dont like her get over it …. jealous oh well its not like jst in will ever go out with you ever in your life after he sees tha comments your puttinq on his fansite …. hes never gonna go out with you in a a miliion years …. please this is stupid petty stuff yall rguinq bout just go somewhere and argue on someone elses fansite …..

  • Jazmin

    OMG..!! i’m exaited..!! please i need the song!! :D

    • david b conway

      I JUST GOT SOME GREAT NEWS , I JUST LOST 25 POUNDS IN 10 WEEKS ,LOVE DAVID B CONWAY

      • MaryBieber

        David…WE CARE FOR JUSTIN HERE ON THIS SITE!I DON`T MEAN TO BE RUDE BUT THE NAME OF THIS SITE IS JUSTIN BIEBER ZONE!

  • Katie

    Why r u telling us to stop hating on people I don’t know when you are hating on Selena! For gods sake if your gonna tell someone to please
    Do something maybe you should think about doing it too’

    • Ninja girl

      HAHA,yeah right.like justin would ever appreciate u or what ur saying! good luck trying to be the BIGGER person on this site.go along,be immature.be the most biggest person here. BANND ME go along tell amanda to report me.i’ll just tell the owners that ur swearing at me oh and btw leave this site.jb or sg wouldnt appreciate u not even one bit!

      • C.

        Doesn’t matter who’s big or not…gee…

  • Katie

    I love you Justin! And Selena!

    • Ninja girl

      luv justin as much as u want to love him! hes not going to appreciate what ur saying to anyone here! leave this site and grow up! come back when ur 23 and more mature,then,i’ll STILL HATE U.

  • Katie

    Justin I support EVERYTHING and EVERYONE in your life and both me and you are against bullying and cyber bullying! Love you justin

    • Ninja girl

      YEAH RIGHT! UR CYBERBULLYING ME NOW…U THINK CALLING ME IMMATURE,A B*TCH OR RETARDED ISNT CYBERBULLYING? WELL,IT IS CYBERBULLYING.UR STUPID AND U NEED TO GO BACK TO PRE SCHOOL.AND LEARN IT ALL OVER AGAIN.

  • Katie

    im soooooo sorry ninja girl! im the bully so is amanda! we’re making fun of u and being non reasonable!! forgive us! we are the immature ones! im 8 yrs old and i AM immature.ur so awesome ninja girl,that ur way to cool to be reported.

    • Ninja girl

      spill it katie! ur the immature one!! ur so mean,and u think ur against cyber-bullying? U THINK CALLING ME IMMATURE,A B*TCH OR RETARDED ISNT CYBERBULLYING? WELL,IT IS.

      • Ninja Girl

        Im soo sorry everyone that you had read all of my bitchy comments! Katie is actually really nice and I’m the bully! Truth is I love Selena she is my role model for life! Shes funny, sweet, beautiful and she is soo down to earth! I wish I could be as good as her. I’m sorry Katie and Amanda I feel really bad about hatin on you two and mostly my biggest role model in life Selena Gomez.

      • Ninja Girl

        By the way Katie you did not bully me, I am the worlds biggest bully and I am only 4 years old. Well I act like it because I hate on people I Don’t know. Im really 5 years old and I feel like a big girl when I swear.

      • Katie

        Its ok ninja girl. I just don’t appreciate you changin your name to Katie but I’m a forgiving person so, I’m sorry. And wow I am a good guesser i knew you were 5!

      • Ninja girl

        didnt write that! im not a bully.katie im not sorry and i never will be!! why should i be sorry for a person that started all this!!!

      • vita

        ^^^^^#$%566788999u4jridr%*(((^&$%@#@

  • SelenaSupporter

    are those the actual lyrics? If they are how did you get them??

  • love

    I love it it going to be awesome justin and i can’t wait to hear it
    Love you i can’t wait

  • Ash

    UGHH, BRUHH ALL OF YA’ NEED TO SHUT THE HE**, IDK WHY YA’ HATE SELENA, YA’ BARELY KNOW THE GIRL AND SHE HAS NEVER DONE ANYTHING TO YA’. YA’ ACT LIKE YA’ OWN JUSTIN AND YA’ CAN MAKE HIM STOP DATING WHO EVER HE WANTS TO DATE. YA’ DON’T HAVE TO LIKE HER OR JELENA BUT WHY HATE!? IT’S STUPID, CAN’T YA’ JUST LIVE YA’ LIFE AND MOVE ON, I’M SURPRISED YA’ STILL LIKE THAT BOY AND WISH HE WAS YOUR BF, THERE ARE PLENTY OF BOYS OUT IN THE WORLD WHO TREAT THEIR GIRLS JUST LIKE JUSTIN DOES WITH SELENA. GET A FU**ING LIFE, PEOPLE. DAMN!!

    • C.

      Aye!

  • Heather Bieber

    OMG!!!!!!!!! IM FREAKIN OUT!!!!!!!!! I CANT WAIT TO HERE IT!!!!! THE LYRICS R AMAZING!! :)))))))

  • jenna

    Ok first of all ninja girl no one actually cares about the details on why you are the bigger person everyone already has there opinion formed on you and i quote ” a bitch” ! judging by the way you construct your sentences your no more than 11 years old ( unless you struggle with school or even go !) so please come to a realization that in this world no one actually gives a shit about an 11 year olds opinion, they just don’t matter !!! and im not gonna tell you to grow up like everyone else does because obviously its hard when you are still a baby !! ( 11 years old how pathetic!) yea because everyone is scared of those big k9s that are gonna come and eat us !! haha you make us all laugh !! and yes Cinderella, max and lorax sound sooooooo ferocious ! gosh everyone this is soooo scary not !!!!! and also your name “ninja girl ” really doesn’t make you seem older or even a bit more sophisticated THEN YOU ALLREADY ARE!

    • C.

      Good, with you on that one!

  • Nonya

    Thank u @Katie for bringing Drama on this page. I don’t think that anyone was gonna say anything about selena because this is about a song (boyfriend) that is coming out soon just in case u didn’t read the headliner. @Ninja girl is not a bully because she never asks anyone “who’s with me to band…” and she’s just speaking her mind about selena like ur speaking ur mind about her. She’s just a kid and if ur not to old enough to remember ur childhood then I’m pretty sure that during that time u said u hated people y cause u were a kid. Go ahead try to get them band from this site do u really think ur being “the bigger person” by doing that no. Its called being a person who thinks that if u don’t agree with me then ur an “ass” and I’m gonna get everyone to gang up on u just to make u mad and to fufill my ego. U know what ur pathetic and u think @Ninja girl has gone to far…no hunny u have. Hate me I don’t give a shit.

    • Ninja girl

      I agree with nonya! lets gang up on katie! I wouldn’t give a sh*t i u were first katie!!! Stop calling me a bully just because i hate selena and im speaking my mind like how U speak ur mind!! Try to bannd me ur just saying that cuz u want me to be frightened and leave this site and never come back again! girl,plz ur not the “biggest person” and if u were,You’d respect other people’s opinion and u wouldnt start fights on here for nothing!
      Your not respecting my feelings! and what i say about selena,that could hurt her feelings! well,u could hurt anyone’s feelings on here! and u don’t even know them! ur so umfair and confusing to understand! KATIE,IF U THINK U COULD FIGHT ME AND BEAT ME UP AND WIN,WHERE DO YOU LIVE?! I’D BE HAPPY TO FIGHT U,NO,IM SERIOUS.I WILL FIGHT U…IM NOT PLAYING AROUND… THATS RIGHT NEXT TIME,BE THE BIGGER PERSON AND KEEP UR YAP SHUT.CUZ NO ONE WANTS TO HERE UR OPINION.CUZ IT DOESNT MAKE ANYSENSE OF WHAT UR SAYING.PPL HAVE OPINIONS AND FEELINGS,AND IF U WERE THE BIGGER PERSON,U WOULDNT TELL ANYONE WHAT TO SAY OR THINK.NEXT TIME,THINK BEFORE U TYPE OR SPEAK.

      • C.

        Wo, anger management…

      • Samia

        How Old Aree Youu Really . ?
        Do Youu Thnnk Shee Talk To Much Stuff . ?
        And Start Too Muchh Drama ….. . !

    • Caitlyn(:

      AGGGGRRREEEDDDDD!!!!!!!!!!!!!! :D

  • jelena

    ke no las entiendo ?

  • grandma p

    Love the cover picture , glad they used both poses. What a good looking young man. Good Luck Justin !

    • Unknown

      I know, what a nice thing to say grandma p. :)

  • hi

    Fake

    • jocelyn reynolds

      not fake REAL
      ———–

  • bieberfan

    wow this song will gonna to be a AMAZING.

  • hot super 1# bieleiber fan!!

    this song is gonna be amazing!

  • nicole

    awsome cover justin i love it it looks cool i know its going to be cazy when believe come out is going to be amazing i know it is
    love yaa
    awsome man

  • arena

    awesome <3 <3

  • ΤΗΕΝΙΑΑ

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawesooooooooooooooooooooooooome *.*
    oooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh my bieber <3 i cant wait to come outtttttttt