Justin Bieber and Usher at Fuerza Bruta, NYC

Justin Bieber and Usher Friday night at Fuerza Bruta. Usher debuted his new album in an unconventional way. He danced to his new music as part of the off-Broadway play “Fuerza Bruta: Look Up” in New York City.

Tags:
  • klldj

    i hate selena gomez.

    • Y.O.l.O

      wtf that has nothing to do with this topic

    • alexa santana

      we hate you klldj

  • gia

    That is so COOL LOVE U Justin <3

  • Belieber!!!1994

    What a cutie, I love you Justin!! It’s nice to see Usher and Justin together again. Usher is his mentor and is like his big brother. So sweet. <3

  • iambieberpokemongirl1326

    he look nice

  • starla Anderson

    they look so sexy

  • belieber4eva

    awww this pic is so sweet , he ooks soo happy , love you jaybee

  • iloveriley

    He looks so happy when I saw dis I stated to smile U SMILE I SMILE

  • RILEY

    IS ANY ONE ON

    • Number1bieberfan

      Yeah

  • RILEY

    IM ACUALLY PAUGHING RIGHT NOW CUZ IT SEEMS LIKE EVERYTIME IM ON U SEEM TO BE ON THE SAME TIME LOL THAT WEIRD NO.SERIOULY

    • Harry Style’s Girlfriend

      YOU SHOULD LEARN HOW TO SPELL.IM YOUNGER THAN YOU AND I SPELL BETTER THAN YOU!!!!!!!! EVEN THOUGH I, NOT LOOKING AT KEYBORD.

  • RILEY

    I do I made mistake to push p in stead of instead of a l and i have a touch screen so i need to type slow. But i try texting fast

  • RILEY

    HEY AND U GUYS NEED TO LEARN HOW TO TEXT FASTER
    HA
    HA
    HA
    HA
    SLOW PUNK’S !!!! JUST KIDDING

    • JaylaBieber

      Wtf?! This is not texting, dumbass. It’s called TYPING. Texting is on a phone. Learn the diffrence, slow body.

      • Harry Style’s Girlfriend

        Well he’s texting cuz he on phone… so don’t cyber/

  • RILEY

    R U GUY’S STILL LIKE ON

  • RILEY

    HELLO WAT HAPPEN TO 1#JB FAN AND HARRY GIRL R YAL TO STILL ON

  • Number1bieberfan

    Yeah well i am any ways

  • RILEY

    WELL DAMN IT ABOUT TIME WOMEN!!! ;:)

  • Number1bieberfan

    How is ur gf

  • Harry Style’s Girlfriend

    HARRY STYLE’S INTERVIEW WITH “MACY HOMES.”
    Macy:“I’ve heard you and your friends’ new album Up All Night is burning the charts!”
    Harry: “Yes! I wanna thank all my fans and I just wanna say that i love them and yea,”
    Macy: “You’re oftlely silent about Miley Cyrus!!”
    Harry: “What?!”
    Macy: “I’ve heard you have a crush on her.Rumor? Or not a rumor?”
    Harry: Rumor! It’s such a rumor. I swear.me and her never hang out.but she nice.

    INTERVIEW ON SATURDAY NIGHT,MACY HOMES INTERVIEW.!!!

    • Harry Style’s Girlfriend

      JK.i like harry styles i would never pretend to be him that would just be so mean!!!

  • RILEY

    SHE DOING FINE SHE HAS NOT COMPLAINED BOUT IT AND SHE CAN KINDA WALK ON IT BECUASE THEY GAVE HER THAT STUPID BLACK BOOT DONT U KNOW HOW JB HAD THAT WHITE BOOT ON HIS LEG WEN IT BROKE WELL SHE GOT THAT BLACK ONE

    • Number1bieberfan

      Yeah i no why do u hate selena

  • RILEY

    HEY HARRY GF DO U KNOW HARRY STYLE’S CLEBRITTY CRUSH OS TAYLOR SWIFT BUT I CANT BLAME HIM BUT I JUST DONT LIKE SELENA GOMEZ

    • Harry Style’s Girlfriend

      I know that Taylor Swift is Harry’s crush.

  • RILEY

    OH YEAH DID ANYONE WATCHED PUNK’D WHEN J.BIEBER WAS ON IT LOL IT WAS FUNNY WHEN HE PUNK’D SMILEY MIYLE

  • RILEY

    GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRR:)

  • RILEY

    JB1#FAN IT IS JUST SOMETHING I DON’T LIKE ABOUT HER IT FEELS LIKE SHE NOT REALLY WHO SHE SAY’S SHE,IS

    • Number1bieberfan

      Who do u think she is

  • RILEY

    I THINK SHE IS NOT AS SWEET AS SHE SAYS CUZ IN LIKE PICTURES SHE ALWAYS LOOK DEPRESS AND I READ THAT SHE SAID THAT SHE IS TIRED OF BEING A FAMOUS AND IS HARRY GIRLFRIEND STILL ON CUZ I JUST FOUND OUT ONE DIRECTION IS COMING TO MY TOWN AT THE TOWER DOWN THE STREET FROM ME

  • RILEY

    If I was. Your boyfriend I was your boyfriend I’d never let you go I can take you places you ain’t never been before
    Baby take a chance or you’ll
    Never ever know
    I got money in my hands that I’d really
    Like to blow

    Swag .swag,swag ,on you
    Chilling by the fire why we eatin’ foundue
    I dunno about me but i know about you
    Say hello to falsetto in three two

  • RILEY

    I’d like to be everything you want
    Hey,girl let me talk to you
    If was I was your boyfriend,never let you go
    Keep you on my arm girl you’d never be
    Alone
    I can be a gentlemen anything you want
    if I was your boyfriend ,I’d never let you
    I’d never let you go
    Tell me what you want tell me what
    You don’t
    I could be be your buzz lightyear
    Fly across the globe
    I don’t never want fight yeah,
    You already know
    I ‘ma a make you shine
    Like you’re laying in the snow
    Burr
    Girlfriend,girlfriend ,you could be my
    Girlfriend
    You,could be my girlfriend until the
    World ends

  • RILEY

    OK NUMBER 1#JB FAN OR HARRY GIRL R U ON

    • Number1bieberfan

      Im on r u

  • RILEY

    NOW I AM I LIKE THE SONG GLADE U CAME BY THE WANTED HBU :) ?

  • Number1bieberfan

    Love that song my teacher played it to my class once and i fell in love with it

  • I LOVE RILEY

    HEY 1#JUSTINFAN

  • Number1bieberfan

    Whos boyfriend for