JUSTINBIEBERZONE



Justin Bieber Shirt: “Doing Real Stuff Sucks”

Justin Bieber wears a white t-shirt with the words “Doing Real Stuff Sucks” while leaving a studio on Friday (May 25) in Burbank, California. 5+ pics inside!

“#BOYFRIENDremix today… #BELIEVEtour tix on presale now… and new song from #BELIEVE on ITUNES tuesday?? #DieInYourArms #BELIEVE,” he tweeted.

Check out the Boyfriend Remix click here!

Photo credit: FameFlynetPacificCoastNews


News
  • kathryn skopec

    justin bieber and selena gomez is fake relationship, google it

    • Rosie

      No its not

      • Jsha

        Selena is a fake girl. She is not a perfect girlfriend for my biebs.

    • JaylaBieber

      You don’t have to Google it to know that.

    • Mallory

      Hey are dating for real dumb asses

    • Mallory

      You guys are just jealous b/c Justin dating Selena & not YOU! & If Justin Is happy w/ her then we should be happy for Justin.

  • iambieberpokemongirl1326

    nice shirt

  • Harry Styles Girlfriend

    I have a loose tooth.Really loose that it hangs out when I move it!
    If I eat,it moves around,like it is about to fall out! And I can’t drink anything because if I do,it feels like it’s going to fall out but,it doesn’t!!! :(
    I try to gently yank it out,and pull it, but I just can’t!!
    I am too afraid to have someone take it out because It might hurt,or I might swallow it.
    Sometimes with a loose tooth,when It almost comes out , like when it almost is about to come out , I am too too too afraid to do the next step and take it out because I might swallow it. Anything GOOD that won’t hurt give me some advice!?!??! Not like tying your tooth to a door and slamming it for it to come out.Something GOOD THAT ISN’T PAINFUL. XD

    • a

      how old are you!?

      • Harry Styles Girlfriend

        Not telling.

    • onedirection infection

      Well I know u r scared To go to a dentist bit I had the same problem with 3 teeth before I got braces and it doesn’t hurt to get them pulled if they are already loose I mean I didn’t experience any pain and I didn’t take any meds

  • Jsha

    Justin has good dressing sense.

  • Natasha

    Rosalina and ronda…. Mexicans r dirty and stupid! Get yo asses bak to mexico! Americans r better than mexicans!

    • Harry Styles Girlfriend

      Oh shut up! That was being racist! And btw you were the 1 who started the fight so go back to your home town “Dumbville” !!!!
      Now.I have a loose tooth and I have a paper towel under it,so please….. stop being ridiculous! Ronda will beat you up!!!

    • Wyatt’s SEXy Barbie named Brenda

      Natasha u crazy! Wats ur problem with rosalina, ronda, and mexicans?!?!!? They did nothing to ya! Ronda is gonna do somethin to u i just kno it but rosalina and mexicans didnt do anything to u or ur race! Rosalina says she has nothing against othet races! But ur fu*ked up and need to go to dr phil and explain to him y u sooo crazy!

    • JaylaBieber

      @Natasha
      Do you really have to keep starting a d@mn fight?!

  • Its a me Rosalina! :P

    Wat the fu*k is wrong with u?!?!!!??!!??!!?!! There is nothing wrong with mexicans! Ur sooooo fu*king racist! Just cuz im mexican it doesnt mean im stupid or dirty! I hav nothing against americans, african american, french, asian, japanese, indians, australians or any race!!!! But ur crazy and fu*ked up!!

    • maddie bieber

      yeah @ Its a me Rosalina

  • Harry Styles Girlfriend

    OMG HOW DO YOU YANK OUT A TOOTH WITHOUT THE ROOTS HURTING?!?!??!?!?!?!?!?! I NEED HELP TO GET IT OUT!!! :(

    • Its a me Rosalina! :P

      Well dont go to the dentist cuz they pull it out painfuly! Try pulling it slowly or let fall by its self

      • onedirection infection

        Wellnot trying to sound rude when i say this really but if the tooth is loose it wont hurt because it just like when ur mom pulls it out it don’t hurt plus they numb u

    • Wyatt’s SEXy Barbie named Brenda

      Try rinsing ur mouth with mouthwash so it will come out

      • Harry Styles Girlfriend

        Thanks. :)
        Because I could barely talk cuz my tooth will start to hang out and i stick it back in.

  • Natasha disses Mexicans like Rosalina and Ronda

    I swear u mexicans r crazy! Ronda donna isnt scared of u! She will kick ur filthy ass to mexico! Rosalina u ugly, stupid, filthy, uneducated animal just like ur race!

    • Wyatt’s SEXy Barbie named Brenda

      Bitch u hav a problem! U talk shit about mexicans! Ronda and Rosalina are really beautiful! Ive met ronda cuz she goes to my school and shes my friend and she is beautiful! Ik rosalinas beautiful cuz ive seen her facebook and she is beautiful! Kay bitch!

    • Brenda’s FAVORITE Boyfriend Ever! (aka Wyatt)

      Natasha ive seen u talk shit about other races except yours! u even talk shit about my race!!!!! Wat the f**k is wrong with our accents?!?!! There nothing wrong with australians, mexicans, african americans, jamicans, asians, russians, canadians, english or any other race!!! Theres nothing wrong with any race! All races are amazing! But u just shit talk about mexicans the most and thts fu*ked up to talk shit bout other races! Even religions! Theres nothin wrong any other religion! I think ronda and rosalina are pretty and brenda and all the girls in the world too but u ugly! Inside and out

      • Wyatt’s SEXy Barbie named Brenda

        Wyatt babe theres nothing wring with ur beauitful accent. She just loves shit talking like david, kimberly, and macy! Aww babe i think ur beautiful too. :’)
        So glad to hav u :)

    • maddie bieber

      STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP BEING RACIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      WHAT THE F*CKS WRONG WITH U JUSTIN WOULD BE DISAPOINTEDTHAT IS SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MEANU GO BACK TO DUMBA$$VILLE OKAY

    • onedirection infection

      U just talk shit but we all know you ain’t gonna do nothing you just talk and if u got a problem with me u gone have to hop on my level.

  • Chelsea Nelason

    First Mexicans are not dirty okey what you think just becuz we come from mexico we are dirty and stupid !! ha sweetheart tell me how it does feel that you idol prefer latinas ha how is does feel that you idol like mexican look like !! ha ?? I know that doesn´t feel good I am not mexican okey I am american but i don´t think you should said that and at the same time i am latina !! So yeah I love americans but at the same time i love mexico and i wiil love to be mexican !! And I think that justin and selena make a really good cuple !! o and beside nice t-shirt Justin !! Sorry I know this is your page and all that but and I am sorry I coment just to defend mexicans but i don´t like that people be rude !! I love u u are asome LOVE U ALWAYS BELIEBER !!

  • Alex

    Natasha wtf is ur issue?! Mexican chicks are hot. I mean uve seen ronda and rosalina before i think theyre hot ;)
    U hav a fùckìng problem!

  • nicki

    aww that’s my baby

  • ignore the haters

    u guys LOVE to fight , nd u dont even know each other , grow up nd get a f!ckin’ life, btw whats he got in his hands , love u jaybee, i really + 100000000 want to meet u someday.

    • ignore the haters

      ps. i love the shirt justin

    • Brenda’s FAVORITE Boyfriend Ever! (aka Wyatt)

      We know eachother so stfu!

    • JaylaBieber

      He has his phone in one hand and looks like an envelope or something in the other.

  • Belieber_Swag_3194

    Justin looks sad/mad in the picture ): i wonder why..

    • ilovejustinbieberr

      cuz his song ‘all around the world’ leaked all over the net.. he was extremely pissed off that it leaked.
      so can i just say to all the TRUE beliebers out there.. please dont listen to it until it comes out on believe.. justins worked so hard on this album for us.. its the least we could do for him

  • iambieberpokemongirl1326

    dude natasha u r stupid. first mexican is not stupid or dirty. mexican is cool. what wrong with u

  • gia

    He is so CUTE LOVE U Justin

  • Belieber101❤

    He looks super cute!!! By the way I LOVE the converse!!!!!!❤

  • JaylaBieber

    He looks like he’s about to cry or something.

  • AIMAN MANIA JUSTIN BIEBER

    does selena gomez pregnant ?? tell us..

    • JerryLovesMe;)

      NO selena isnt pregnant thats bull but i think i might know why he’s prob crying

  • N ZM 34

    Hi
    Nice dress and shirt

  • kucykpomy

    T-shirt’s ,,Doing Real Stuff Sucks” available on LOCAL HEROES.
    Check on Facebook.

  • Farra

    Can’t you guys see that he’s CRYING?!?!?

    • Adinna

      yeah.. why?:((

      • farra

        Because his song ‘All around the world’ leaked :( I haven’t listen to that song yet, because i know how he feels

  • Simone

    Everybody, open your eyes! JUSTIN IS CRYING!?!?!?!?!
    some of u are like ”omg hes so cute, look at him hes perfect” yes he is, but there he is CRYING, cus some idiots leaked some of hes song…
    Some times u need to see how he is, if he is happy, crying, or sad and not just how hot he is..

  • Adinna

    whe he loocks so sad?:(

  • maddie bieber

    OMG REDWINGS HAT YAYY DETROIT

  • maddie bieber

    he is crying

  • zeyna mbacke

    I love justin bieber more than my life

  • Natasha disses Mexicans like Rosalina and Ronda

    Asians r soooooo ugly! They creepy and eat freaky shit! And they eat their own shit! Asian guys hav small dícks! Their food is nasty!
    Australian guys may be hot but they talk like they hav bullshit in their throats! Their accents are fu*king creepy!!
    Mexicans ugh i hate the most! They are dirty! Poor! Ghetto! Violent! Pathetic! Stupid! Their food is fuc*ing nasty! They are dirty, depresed, and good for nothing!
    Black people! I hate how they fu*ked our generation with their gay raping! They should go back to picking their cotton! And they r filthy!
    Canadians are gay! They are stupid! And they steal bacon! Wtf is that shit?!?!
    Jamicans are ghetto and ratchet! They r the same as ugly blacks!
    Indians are gross! And they are terrorists! They take a shit in public! And they poor as motherfu*kers!
    Japaneese people are freaky as hell! Their languages are wierd! Cant everyone just speak english?!?!
    British people are wierd! They attack people for no reason! Like the wars and stupid things they fight for!
    Brazilans are ugly! The girls think they soooo hot but no they are ugly as hell!!!!
    Americans are better! We hav freedom and we are better than allll the freaky races in the world! All those races are aliens dressed as ugly humans!

    • Harry Styles Girlfriend

      Look, that was being racist! I can’t BELIEVE you’d say something as stupid as yourself!!! No one likes you!!
      Damn! You need a therapist.Why you hating every other race?!?!??! YOU’RE SO SELFISH.You only like your race!!! I’ve got a bunch of friends that could kick your a**! My friend Taylor is half american and half puerto rican! Taylor aint afraid of you!!!! She could take you down with a punch! She’ll hit you 4629947696574 times and then,you’ll be crying!!! Mexicans don’t play wit you sh*theads! They are tough.Some girls are skanks in Puerto Rico,but not all of them!
      You’re racist cuz you only like your race! The Blacks did not mess up this generation! YOU DID. No one likes you! Oww.My tooth.Almost out.Just hanging their like a piece of gum hanging half way out when you stick it against the wall or something.

    • iambieberpokemongirl1326

      first ALL ACCENT IS AWESOME IDIOTS. THEY ARE AWESOME. U HAS PROBLEMS. I AM DOMINICANS ND MY ACCENT IS NOT STUPID. SUT UP U STUPID GIRL. U R WERIDO. WHAT WRONG WITH U, GO 2 BACK 2 DUMBVIILE.

  • mariska bieber

    justin cryring

  • Justin Bieber Ninja

    Cool shoes,Justin!I LOVE JUSTIN BIEBER!

  • onedirection infection

    NATASHA IS A DUMB STUPID ASS SELFISH RACIST BTCH WHO NEEDS TOGET A PIFE @R GET LAID OR MAYBE GET THAT STICK OUT OF HER ASS IDK I. DONT LIKE HER SHE IS. A DUMB BITCH WHO NEEDS TO GET ARRESTED AND RAPED. I BET SHE KILLS DOGS AMD SPITS ON PUPPYS