JUSTINBIEBERZONE



A Male Student Takes Justin Bieber Cardboard to Prom

Leon Purvis & Bieber-cardboard get ready for prom on Saturday, June 2, 2012.

Leon Purvis asked Justin Bieber to his Glassboro High School Prom, but never receive a reply.  Almost a year ago,  Leon took to Youtube to ask Justin to accompany him to his junior prom as nothing more than a “bro.” Watch the video!

“As a fan, it’s disappointing that I haven’t heard anything from him or his team.” Leon tells NJ.com.

When asked about how he felt about 17-year-old-girl Cady Eimer from a small town in Virginia managed to get Justin’s attention, but he did not, Leon said: “I was so mad. The sad thing was my video had like 15,000 more views than hers”.

UPDATE: Scooter responded to Leon (June 4) via twitter:
“@jpmay3 have a good prom buddy… – just one thing u dont know. u got two tix to the #BelieveTour now :)”


News
  • JaylaBieber

    Boy Beliebers <3

    • JaylaBieber

      Okay, so I actually just read the article and he acted so bitter about it Cady getting Justin’s attention. Dude needs to chill and be grateful he got an important part of Justin’s team to notice.

  • @sofifdll

    FIRST!! LIKE A BOS, BITCHESSS

    • JaylaBieber

      Lmfao. Scroll up, bro.

  • Semi

    Leon purvis u r such an idiot thats y justin never respond u never do that again u idiot just see ur face in mirror then asked ur self>:-(

  • katie

    Stupid?

  • heart6

    Leon… u should be hapy that Cady met him. true belieber would never be mad coz other belieber got justins attention. and btw. Leon u got tickets for Believe tour!!! i would do anything to get them. be grateful for that! + scooter noticed you.

  • iambieberpokemongirl1326

    cute but werid

    • IgNoRe ThE hAtErS

      gayyyy, dude ur lucky, TWO tix to the believe tour. wow i wish that was me.

      • iambieberpokemongirl1326

        lol

  • Believe❤✨

    I feel bad for him. If it was me, I would be disappointed but at least he got two tickets! That is exciting!

  • none

    It、s a little bit weird actually :D #nohate

  • Amber Durham

    justin bieber is not gay. that guy is so stupid. ask another guy to prom n ot someone qho is a superstar and he is already dating a pretty women. justin bieber is not gay at all.

    • JaylaBieber

      He asked him to go as a BRO.

  • Justin’s secret girlfriend

    the guy is stupid Justin is busy! can’t please everybody.

  • BieberGhetti

    I’ve seen this kids YouTube videos and he’s a creep. He sounds like his mom dropped him on his head. I’m glad Justin didn’t waste his time to go with him. He needs to calm his balls and understand that Justin has stuff to do.

    • JaylaBieber

      Lmfao.

  • lala

    dude… you’re a dude! you really think JB is going to prom with you?

  • mrsmalik.

    not gonna lie. this is kinda creepy. :)

    • umma

      well maybe he’s gay, but being ho***exual is not creepy, grow up!

  • Harry Styles’s Girlfriend

    K.What is wrong wit ppl these days?! They’re taking Bieber to prom like he’s their date!!

  • jb1directioner

    thats kind of gay to bring a cardboard cutout if i was a guy i dont think i would do that

  • nicole

    lol get a real prom date.

  • jonalisaJB

    this is over the top ridiculous. seems stalker sick to me. and i agree with what someone else said here, he sounds bitter. NOBODY owes you anything just because you’re a fan. Justin doesn’t have to do any of the generous things he does for his fans. Who is he to DEMAND anything from Justin “and his team”. Give me a flipping break. I don’t think Scooter should have rewarded this type of behavior. Just my opinion. SMH