JUSTINBIEBERZONE



Custom Ferrari Cake with working lights for Justin Bieber

Custom ferrari cake by BCakeNY.

Custom Ferrari Cake with working lights for Justin Bieber


News
  • FIRST

    first time coming first.
    amazing cake. it look soooooooooooooo good

    • always belieber

      TASTY………

      • True Beileber. Forever

        I.he’s. So. Freaking. Hot!

    • True Beileber. Forever

      I. Know! New. Sexy!

  • MRS BIEBER

    FIRST!!

    • Alisha

      Yummy! Thats amazing. Aww! Just look at his face, he is so cute. Luv ya justin <3

      • True Beileber. Forever

        He’s. Adorable!

  • daughterofLordRauhl

    That’s too awesome! Well, awesome boy, awesome cake. They work together perfectly. :) Arguing with a hater right now. Don’t know who she’s messing with! >:(

  • SWEDISH BELIEBER

    OMB!!
    # SEXYYYYYYYYYY

    • True Beileber. Forever

      So. So. Swaggy. And. Sexy!

  • BeliebersForever

    Swaggy cake fits for a swaggy man luv it

    • mrs.swaggiebieber

      this is pretty random but, i have a jb hat that says SWAGGY on it. lol :D

  • iambieberpokemongirl1326

    cool cake

  • carissa

    that is so cool. who ever made that did awesome job.

  • bieberpaws65

    now i know who made i think i think justin made it u did good

  • truebelieber

    WOW!t looks delicious! :)

  • LENA

    

  • Alyssa sweetie luvzjb

    Mmmmm Justin Bieber sure deserves that yummy cake :p I’m guessing that it’s chocolate ;) he looked hot, sexy, and cute.that cake should be just for him he has gone through alot of stress, especially after breaking up with unappreciative tramp slutlena homez

    • Mrs.Bieber

      SOOOOO TRUE!!!! >:)

  • Biebz4Ever

    cool cake for a cool guy!

  • JustinBieberFanForeva

    did he work thinqs out with Selena?

  • iyana luvs justin bieber

    That looks soooo good!!!

  • JaylaBieber

    Beyond amazing. It must have took forever to make! Great job to whoever did it though. <3

  • K.Bieber

    how cute, ENJOY!!!

  • Belieber 4 LIFEEEE

    ahahhahahahaah loll thats pretty koolll..

    lolll justin just casually stuffing his facee ahahahhahaha

  • Swag

    sooooooooooooooooooooooooooooooo cool i want it hes so lucky but HES THE BEST hahaa luv u JB

  • Marlene

    Omg that’s such a kool cake haha ! :) it also looks good as well ;)

    • Jsha bieber

      This cake is so Yummy :-P

  • cassini tan

    wow! amazing!

  • Original justin bieber

    Yumm yumm;):D:):p

  • Semi belieber

    Jb is so happy

  • essie j

    beautiful cake :D it’s looks delicious :-p and justin is looking cool 8-)

  • Jay

    Mmmmmmm yummmmmmy cake 4 a cool sexy babe

  • belieber forever

    ya justin u r looking soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo cool and awesome love u so ……………………….. much love u and that cake is soo ………………………………. tasty omb i want that cake only one piece justin plz love u justin

  • MaliaBieber101

    That’s sooo cool!!

  • Original justin bieber

    I love cakes with chocolate:)

  • Jelena?

    #Wahhhhh ..??

    how awesome is that??? a cake wit real lights???

    hope its as delicious as it luks.. ;) ;) lmao
    yes. yes. yes. the cake AND jb.. <3 ;) :) ;) :)

    -Alyssa

  • tony kersanty

    justin bieber

    hi justin this tonykersanty i wish you came to visit me today can please bring me chilin cd of your music i want to spoil my best friend justin and i like your ferrir cake they did a great job onto it mapquest.com 3900 mnt pinos way frazier park ca 93225 93225 i am hoping we can hangout with you justin bieber for two week i would like that justin 661 333-3805

  • mrs.swaggiebieber

    thats soooooooo cool !!!!!!!!!!!! it has real lights. thats awesome! :D Justin lookin hot today! ;D more like looking sexy. :D