Pic: Justin Bieber Shows Off his Sexy Ass Butt!

justinbieber-ass

Justin Bieber’s been caught with his pants down—and on purpose! yup — he’s showing his butt.

Justin posted a revealing photo of himself, his backside, via his Instagram Saturday. He later deleted the shot, but according to his manager Scooter Braun it was all in good fun.

Scooter tweeted: “as a prankster u have to respect another good prank. only makes sense. #crackdealer.” To which he responded with a simple: “haha.”

270 Comments
    • My friends dared me to tweet this to Justin and I did
      ” Dear @justinbieber:
      How yo’ waist anorexic and then yo’ ass is colossal like WHOOP!!”
      We were cracking up when then I saw that he started to follow me.
      Best moment when I wasn’t crying. I still can’t believe he followed me because I said his ass was nice. Randomest and best moment EVA…

      • THAT IS SO NICE & SWEET THAT HE FOLLOWED YOU BACK, & WHAT YOU TWEETED HIM WAS FUNNY, TOO. I KNOW IT’S A LYRIC FROM BIG SEAN’S SONG BUT IT’S FUNNY NONETHELESS. HE DOES HAVE A NICE ROUND & BIG BUTT FOR A BOY. YOU ARE SO LUCKY. ;)

  1. Omg I just want to go up to his butt and slap it!!!!!!! I live you Justin when we grow up and get married I will see your butt a lot!!!!!! Lol :D

  2. I AM SPEECHLESS AT FIRST I THOUGHT IT WAS PHOTOSHOP! I CANT BELIEVE HE DID THAT! LOL I DONT CARE THOUGH, IM STILL A BELIEBER!!!

  3. I AM SPEECHLESS AT FIRST I THOUGHT IT WAS PHOTOSHOP! I CANT BELIEVE HE DID THAT! LOL I DONT CARE THOUGH, IM STILL A BELIEBER!!!

  4. Why would you be like this JUSTIN?
    I am shocked and worried ’bout you!!!
    ‘cuz you are so many fans(people’s) role model!!!
    I am upset on you!!!
    You know my heart is beating so much faster when seeing this!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>