JUSTINBIEBERZONE



Justin Bieber Yellow Raincoat Lyrics Video!

http://youtu.be/QhTvoG4PE3U

Justin Bieber’s new song from his album “BELIEVE ACOUSTIC” 2013.
Buy BELIEVE Acoustic album via Amazon.

“Yellow Raincoat” Lyrics

Guess i’ll put on my raincoat, my yellow raincoat
Baby it’s keeping me fright
I put on my raincoat, my yellow raincoat
You know exactly why

When the wind blows, and the sun goes away
And the sand fall, storming me dead, it’s a destroyer, this is for you
And as it pours down, the water sprinkles off my chest, it’s destroyer, it’s likeis to ya

Whenever I do have it, do I have it, want this to face me
Whenever I do have it, do I want this thing to make me
Cause the fame, and the money, and the girl will drive you crazy
Another he say, she say, i’m thinking maybe
Just put on…

Guess i’ll put on my raincoat, my yellow raincoat
Baby it’s keeping me fright
I put on my raincoat, my yellow raincoat
You know exactly why

But as I look around, I see, when i’m thinking never, change me
Well all I gotta do, is stand me
Let’s the rest do the work and i’ll show that i’ll be fine, be fine

When the wind blows, and the sun goes away
And the sand fall, storming me dead, it’s a destroyer, this is for you
And as it pours down, the water sprinkles off my chest, it’s destroyer, it’s like is to ya

Whenever I do have it, do I have it, want this to face me
Whenever I do have it, do I want this thing to make me
Cause the fame, and the money, and the girl will drive you crazy
Another he say, she say, i’m thinking maybe
Just put on…

Guess i’ll put on my raincoat, my yellow raincoat
Baby it’s keeping me fright
I put on my raincoat, my yellow raincoat
You know exactly why

Turutu turutu….

Guess i’ll put on my raincoat, my yellow raincoat
Baby it’s keeping me fright
I put on my raincoat, my yellow raincoat
You know exactly why


LYRICS
  • Alyssa sweetie luvzjb

    Adorable ;)

    • Isabella Bieber

      Yellow Raincoat… Nothing Like Us… I Would… Im Crying bcuz now i know how Justin feels through his breakup with Selena! All 3 songs are mixed emotional in some ways to me!

      • Veronica Bieber

        I totally agree with Isabella

      • mel lowry

        i feel very sorry for both of them. he is singing to selena for sure. they are both hurting very bad and need to swallow their pride and come together and put their differences to bed. i think what they had was special and something you don’t see very often.

  • Rozoffezelki

    *.*

  • @Belieberboy61

    Nothing Like Us……..

  • MwahJB

    Can’t help but to think its about Selena

  • iambieberpokemongirl1326

    awesome

    • bieber beauty

      yeah

  • oxBelieberxo

    I like the song. Truely can’t wait till believe acoustic! #5Days

  • sofia bieber

    DO NOT LISTEN TO THIS SONG. JUSTIN HATES WHEN SONGS GET LEAKED HE CRIED WHEN ALL AROUND THE WORLD WAS LEAKED PLEASE PLEASE JUST WAIT 5 MORE DAYS I KNOW ITS HARD OK UGH THANK YOU EVERYBODY

    • Isabella Bieber

      y would someone leak his songs unless they have very special contact with all that….?

    • Mrs.Kidrauhl

      Irk I vowd not too listen till 5 more days!Im keeping that promise

    • Keyri Bieber

      thats what im saying cant people just wait 3 more days like justin wants us to. i havent listened to any & im waiting

  • Kailua

    the song is amazing and very adorable.

  • monica

    Who else thinks all three songs are about selena

    • Jiara

      Me!!

      • seljb lover

        moi

  • ivan

    He wrote part or all of this, who says he does not write music lyrics?

  • JaylaBieber

    This song has been out…

  • essie j

    i love it :)

  • Mrs. Bieber

    AWWWWWW I LOVE JUSTIN DREW BIEBER

  • Amber Simmons

    I love this song <3

  • BiebersGirl18

    I’m not gonna listen to these songs until the actual album comes out!! #5DAYS!!!! I can’t wait!!

  • $$$belieber ***forever$$$

    fabulous justin i love uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu that,s awesome song all these songs r awesome

  • justin.adele

    Beautiful!!!!

  • Mrs.Kidrauhl

    I WON’T LISTEN UNTIL BELIEVE ACOUSTIC…KEEPING THAT PROMISE SO FAR BUT ITS HARD CAUSE ITS JUSTIN SINGING!!!!

  • Real Jsha bieber

    its about selena!

  • Val

    These songs are beautiful!!! the lyrics on this page are wrong though..

  • Angela

    This song is stuck in my head I can not get it out my head

  • Andrea

    Some of the lyrics are wrong..

    ‘Cause I put on my raincoat
    My yellow raincoat
    Baby it’s keeping me dry.
    I put on my raincoat
    My yellow raincoat
    You’ll know exactly why.

    When the wind blows and the sun goes away
    On a sinful, stormy day
    That’s what it’s for
    That’s what it’s for yeah
    And as it pours down
    The water sprinkles off my jacket slow, yeah
    Jacket slow, yeah, oh

    Well never do I ever do I ever want this to faze me
    Well never do I ever do I want this thing to make me
    ‘Cause the fame and the money and the girls drive you crazy
    And all the “he said she said”… I’m thinking maybe I’ll just put on my

    But as I look around, I see
    Well nothing can never change me [Yeah]
    Well all I gotta do is stay me [Yeah]
    Let the rest do the work and I’m sure that I’ll be fine… be fine

  • samara

    I love this song <3

  • Bieber’s girl

    Lyrics r so wrong n screwed up dat the original meaning of song is lost.. Plz correct them.. N it’s definitely nt bout jelena..