PIC: Justin Bieber’s Lamborghini

justinbieber-lambo

Tags:
  • MrsBieberForever

    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!OMG

    • Isabella Bieber

      ITS THE SEXY CAR!!! I LOVE U JUSITN!!!

      • retarted fangirls

        Well he doesn’t love you back

      • Isabella Bieber

        WTF IM A BELIEBER HE SAID HE LOVES ALL HIS BELIEBERS SO WAT R U TALKING ABOUT! UR NOT A BELIEBER SO U WOULD’NT KNOW! IM NOT GOING TO BELIEVE UR BULLSHIT NEVER BCUZ UR THE BULLSHIT!

      • Andy Williams

        Yeah you retard girl you don’t say things like that and Stop trying to say stuff like that because my mom would say a little something like that of what you just said.

  • Arpit saxena

    sooooooo hot….

  • JKJKJK

    Lamborghini merci. yo chic be so thirsty… XX

    • retarted fangirls

      Do you even know what that means?

    • JKJKJK

      yea

      • retarted fangirls

        Smh

    • Kailua

      How many cars does Justin have.

  • Arpit saxena

    aadd me on facebook my email add is “mrattitude000001@gmail.com” ..hurry up gys

  • @JoshuaHutch

    … I Adore this Car…!!! ;)

  • @JoshuaHutch

    ….. Always with u Drew…!!! Don’t forget..!!!…

  • JKJKJK

    did u guys see the video?

  • MRS,BIEBER FOREVER

    OMB I LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALL HIS CARS THEY R HOT AND SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO IS HE HE BE LOOK SEXY/HOT IN THEM CARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MY BABY IS SEXY/HOT EVEN WHEN HE IS NOT IN THE CARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

  • Future Mrs. Bieber♥

    Hot :) I live in Calabasses were Justin lives and i’ve seen his car alot of times but its really hard to go near it because he has tons of security by him :(

  • JKJKJK

    Look @ the lights

  • biebers fan

    some of his cars look alike.but they are cool,he has taste

  • khloe99

    Can someone spell SEXY :D

    • BBB.Belieberxxx

      Justin Bieber :D

    • khloe99

      :D

  • justin.adele

    nice car!!!

    • Alisha

      Sooo nice!

    • Andy Williams

      Those kind of car fit him real nice.You don’t mind if I have a rid with you lol.

  • Mannan

    O lovely,,,,,,
    your car so nice,,,,,,
    same to you,,,,,,,,,

  • JKJKJK

    “Justin Bieber… what the eff is up with this!?!

    Some could say that all of his weed scandal seems like nothing now compared to the latest Bieby bomb! …because now we’re getting into REALLY shady territory.

    Photos from this week’s round of parties suggest that the little prince has partaken in some purple drank AKA codeine AKA sizzurp.

    The photographs are said to show Justin hanging with Lil Za and Lil Twist as they roll up some blunts at a table covered with two sets of double cups.

    Now… for those of you who don’t know or don’t listen to Lil’ Wayne, this is a known style of consuming the drug. And Biebs is apparently DRINKING out of a double cup in one of the photos!!

    AHHH!! We’re having so many upsetting visions of years and years of talent GOLD wasted down the drain. Codeine, though commonly abused now, is not as innocent as one might think.

    Not only could it cause respiratory depression and kidney damage, but addiction could lead this little prince of pop into some even more dangerous methods of getting high, increasing chances of serious health concerns.

    Sources close to him swear he doesn’t take the drug, and we can only hope they’re right. Oh! And the same sources wish Twist and Za would just bounce!

    Justin… PLEASE take care of yourself!!” perezhilton

  • BBB.Belieberxxx

    nice car !

  • Xavier Jackson

    My boy looking nice in there ha ha swaggy

  • Nina

    love you justin bieber <3

  • JB ISnt Life. Think.

    nice car.

  • Alyssa sweetie luvzjb

    Ok… Awesome car but this isn’t really news
    LOL

  • Desss

    sweet car…but dont drive too fast justy we dont want any accidents

  • Mrs.Bieber

    i love his car soooooooooo much it fits him (sexyyyyyyyyyyyy)

    • Kailua

      I HOPE THAT JUSTIN’S friends don’t take advantage of him. Because there friends with him. I hope Justin know who he can trust and turn to for advice on his career besides Scooter and Usher.

  • JaylaBieber

    Lamborghini Mercy, yo chick, she so thirsty….

  • Alisha

    Sooo nice!

  • ivan

    Good news-there is room in his car for all his 34 million bielievers!

  • nayeli

    cool car justin

  • iambieberpokemongirl1326

    sexy car

  • essie j

    i like it ;)