JUSTINBIEBERZONE



Are You a Belieber? NEO Contest!

areyou-a-belieber

“ARE YOU A BELIEBER?” Win tickets to one of Justin’s shows — including the opportunity to meet him in person, simply enter the NEO code here.

Watch the video for details:


News
  • epicbieber

    am i a belieber? hell yeah

    thats right, im back.

    • BELIEBERS_STAY_BELIEBERS!!

      lol, missed ya

      • rachelgreenberg

        lol missed ya

    • rachelgreenberg

      am i a belieber?
      hell yeah
      that’s right

    • angel

      where do i get the code

  • Lolly

    who doesnt know, this is the German Language.

    • rachelgreenberg

      are you a beliber contest? i want to win the neocode
      can i have him please?

  • Zoe.

    where do you enter>???????????

  • lovely

    cant find that code :)

  • Courtney Saronda

    This is really hard.

  • Beth

    Where is the code?

    • rachelgreenberg

      right here

  • Suchi

    Where’s the code? ;-)

  • Suchi

    I can’t find that code, u said. Plz tell where’s the code! ;-)

  • Belieber 4 life!!!!!

    I don’t get it

  • BelieberForever

    i cant read german, therefore i cant find the code! please help!

    • Sadie Ling

      I am a Taiwanese
      I very much like to your song
      Refueling!!!

  • adrian

    no comment

    • BELIEBERS_STAY_BELIEBERS!!

      but u just commented

    • rachelgreenberg

      no comment

  • True bieber lover

    Yes i am beliber but i can’t find that code plz help me

    • BELIEBERS_STAY_BELIEBERS!!

      belieber* :)

  • linda

    where do we get the CODE where should we look for ??

    • rachelgreenberg

      NEOCODE

  • Keyri

    where the code & why is it all in german ?

  • linda

    the code : is it NUMBERS or WORDS ???

    • TAHANI

      OH MY GOODNESS HE LOOKS SO ADORABLE.

  • ReshmiBieber

    wheres the code ?? i mean from where u will get the code ??
    help please !

  • $$$belieber ***forever$$$

    what is this its only in german
    n where is the code i want it i want to meet justin in person omb justin that is not fair
    what is this i want the code
    hey plz help me justin
    i loev u justin i love uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  • Xavier bieber

    Im a real true belieber but all the tickets where I live are sold out :( add me on Facebook must be 18+

  • Bieber’s Shawty

    damnnnnnn, he looked sexy when he’s was talking.. lol

    • BELIEBERS_STAY_BELIEBERS!!

      DAYUM! he did!!!!!!!!! *-* i want that toungue in me right now!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

  • UGH

    WHYS IT GOTTAS BE IN GERMAN?

    • germany99

      because in germany are many beliebers ,too. and there are german people who cant speak english well. (and sry for my mistakes in this comment)

  • Belieber♥

    WHERE IS THE CODE?? <3 ;*

  • michael

    well, he says ‘i’ll read a statement about me, my life and neo” so i think it’s just a pronouncement to a contest that will come soon, am i right? :p

    • proudbelieber

      i believe so too.

  • belieber for life

    where will i get the code

  • BBB.Belieberxxx

    Yes iam belieber but,I don’t get it ??…P.S Justin looks so gorgeous

    • BBB.Belieberxxx

      owww now i undertsand it :)

      • BBB.Belieberxxx

        *understand*

  • Andreasardinha

    Iwanttomeetyousobad

  • Melina

    I’m a beliebers, but how do you enter

  • terri

    i understand german and speak it and also where do find the cod :/

  • mrs.bieber

    it doesn’t say where to find the code!!!!:( OMG I NEED THE CODE!!! does anyone know where to find it!? if you do, please tell mee!!!

  • oxBelieberxo

    I want to meet and go to a Justin bieber concert <3

  • oxBelieberxo

    Omg, where is the code???