Justin Bieber’s Ex Stepmother: “I Missed #tbt”

justin-bieber-and-baby-jazmyn

Justin’s ex stepmother @ErinWagner posted this pic (Justin & baby jazzy) via twitter.

Omg! I missed #tbt so I’m doing it now! @justinbieber remember this? #precious #loveuboth xoxo [pic]

Jeremy Bieber and Erin separated in early 2011.

  • Kelsey Bieber

    Erin and Jeremy seperated?!? But i thought over the summer they went to lunch together in California with Justin, Jazzy and Jackson. This is really confusing.

    • Kelsey Bieber

      Btw Awwwwww Justin :3

    • jaja

      wahts tbt

  • Nicki

    That is really cute…I love you

  • Nicole

    Awwwww <3

  • LOVE bieber

    justin very cute 2009-2011
    and now he very sexy 2013
    I love u

    • belieberswagger

      and what is with 2012? ;). but i dont understand it. who or what is tbt

      • Len in love with Biebs

        me too…someone please explain, what does it mean #tbt?

      • Len in love with Biebs

        #TBT – (Throwback Thursday) This is another “holiday” Twitter and Instagram hashtag, which shows up every Thursday on both sites. The impetus behind this one is that it is an opportunity for people to share photos and info that is a “throwback” to an earlier time. For instance, on Instagram, posting a picture of yourself as a child or when you were in school, or on Twitter telling a short quip about something in your past. This is a fun way for people to learn a little bit more about each other, and to see the funny or interesting past that each of us have, but many of our followers and friends don’t know about.

    • belieberswagger

      THANKS

      • BELIEBERS_STAY_BELIEBERS!!

        lol, i thought tbt meant to be there XD

    • haterz

      oh look! this guy is cuiddling with a lil boy! oh he is sooooo cool! nawt. just my opinion.

  • I.

    This is confusing …. But I love how he is so passionate for kids …. I have always loved kids too
    -I❤JUSTIN

    • haterz

      the baby is cute tho

  • EGYPTIAN BELIEBER

    WAIT!!! Erin & Jeremy SEPARATED??? I NEVER knew that!! :O but the kids are staying with Erin.right?

    • Swagalicious

      who cares this pic is too cute ;)

  • leanne:d

    hey!! wat ye cheekz up ta

  • LEXi

    Let hope they saying with they mom. Cause Jeremy, will probaly walk out on them soon like he did to Pattie and Justin, and only come back into they lives when another kid get famous and act like he the father of year and sorry but you not and ou no man either.

    Lucky Justin have Pattie as a mom.

    • Swagalicious

      hey u r so right I agree only when they get famous

    • OMG HIII

      You have no right to go there!!! If you were a real belieber you would know that even though Jeremy and Pattie split Jeremy WAS and STILL is there for Justin. Jeremy is an amazing father and since you dont personally know him you have no right. Okay have a good night(:

  • Andreasardinha

    I love you babe

  • JaylaBieber

    I didn’t know they separated. Pretty sad- I mean, for Jazzy and Jaxon. It’s usually harder on kids when their parents separate at a young age.

  • Xavier Belieber Forever :)

    Awe :) this is so cute & sweet Justin when he was young now look at him <3 he's bigger

  • nandra

    So cuTe. Love Justin So Much . .

  • oxBelieberxo

    So cute pic of him and jazzy.

  • Alisha

    Awwwwww! Both r looking soooo cute. <3

  • I.

    Justin hasn’t been on Twitter :( …..
    -I❤JUSTIN

    • Swagalicious

      and I can’t believe I haven’t been on here with my funny cool belieber friends :(

  • bieber,s shawty forever

    awwwwwwwwwwwwww justin u r looking so sweet i love u sooooooooooooooooooooooooooooooooo much u both r cute

  • bieber00

    miss u
    follow me on twitter please https://twitter.com/Whatupguy96

  • BBB.Belieberxxx

    Awww and idk that they separated must be have a hard time for Jazyy & Jaxon

  • Cookie

    Aww i love him so much hes sooooooo cute ;**

  • Salwania66

    Aww soooo cute….love ya

  • leanne:d

    nikol!! u der?!??. :D

  • Nikolxoxo

    heyy leanne

  • Nikolxoxo

    soz i wasent on dis yesterdaii my bro took my computer haha

  • Nikolxoxo

    why do u feeel bad for claudia?? :o wat happend ta her ?? :(

  • Nikolxoxo

    u der??

  • Nikolxoxo

    u der??

  • I love u justin bieber you so sexy

    he very cute 2012

  • angel

    Oulik man luv u

  • leanne:d

    Heyyy!!!

  • leanne:d

    Heyyy!!!Xooxoxoxo :D