Justin Bieber Pool Party in Miami FL

Justin Bieber in a tanktop partying in Miami

Justin Bieber partying in Miami Beach, FL with friends. He wore a tanktop, gold watch and red ballcap as he hit up the SLS pool party and later Prime Italian.

Justin Bieber Pool Party in Miami FL 2

57 Comments
  1. But the greatest thing about this picture is that he’s SMILING& I’m so glad he is taking time from himself. He deserves it

  2. I’m extremely happy to c jb smilingly partying & making time 4 himself. People partying with him r damn lucky! I wish I was also with him!

  3. you guys admit it now , justin is looking very ghetto and is always wearing his pants low…it is really disgusting me now

    • For get wat u think justin bieber is fine and ur just mad because your UGLY and he will never date u because thats my baby

  4. awwwwwwwwww so sweet ma juju
    justin u r looking sooooooooooooooooooooooooooooo sweet and hey these girls i am jealous of them
    hey they were with justin and even they didn’t see him
    awwwwwwwwwwwwwwwwwww
    i love u i love u i love u justin sooooooooooooooooooooo much

  5. hoped u had loads of fun and u are smiling keep on smiling u look cute and hot with that smile u look without it but much better with it
    love u JB
    belieber4ever

  6. OMGGGGGGGG justin looks soooooooooooooooooo hawt in dese pics!!!!!!! i luv ur tats on ur arm justin there super hawt!!!!! i luv u justin wate 4 me i wanna marry u!!!!!!!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>