This is Forever

Belieber forever

@justinbieber: got sent this from last night. pretty incredible you guys printed out all those signs for that moment. Thank u.

  • Monica

    Forever a Belieber till the day i die. I will stay loyal to Justin!

  • ashley

    amen me too i am here to stay i am not going anywhere

  • Shawty

    Forever a belieber, here to support ma babe :))

  • Kaylani

    Same here a belieber.

  • essie j

    forever a belieber :)

  • ErikaUCLA

    What did the signs say?

    • Sally

      It said’s this is forever means forever a Bieleber fan.

      • potatoswaggy

        awwwww :’)i wish i was there

  • rb

    Incredible fan loyalty by signage, and this not the first time this has happened to him at a venue. I can’t say that about any other entertainer?

  • Selenator

    Wow Forever a Selenator!!! That should Be Selena and selenators that Will happen!!!!Selenators

    • Bieber’s Shawty

      no, its us beliebers forever..

    • I Am Turbo

      -__________- Yeah, we’ll see if that’ll happen after that disaster of a movie called “Spring Breakers”.

  • Liliana

    Iam your Latina Belieber forever. I love you very much Justin.

  • belieber

    Yeah Justin I’m also a belieber forever… But what signs is he talking about? Although I’ve understood d matter but somebody plz explain it to me in detail.

    • Sally

      That he is thankful for his Fans for always supporting for him from the first to the very end and his fans is so huge too that he never thought it will be that huge so he is thankful.

  • suzzzy

    that is cute i will always be a BELIEBER:)

  • Anna Bieber

    I love u Justin!! I wish I cud meet u one day..

  • oxBelieberxo

    Cute. I will always be a belieber… forever! No matter what.

  • ALEKSANDER

    The Beliebers’ll be support Justin Bieber forever !

  • kaylee loves justin

    i will forever be a belieber no way i will ever stop btw justin my dog and your dog look exactly the same ^.^ haha u should see my room its jb theme :D

  • #aussiebelieber

    I WAS THERE !!!!!!!!!!!!!!!!
    BEST NIGHT OF MY LIFE !!!!

    Thank you Justin for making my life the best !!

    I love you

    xoxoxoxoxo

  • Fine Ass Belieber

    omg…family :))
    follow me please https://twitter.com/Whatupguy96

  • Sharonbelieber

    Will be forever belieber until my death comes……..!!!<3<3 U Justin………..!!!

  • belieber4ever

    FOREVER EVER and im going to stay with u forever jb
    love u JB
    belieber4ever

  • bieber,s shawty forever

    awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    justin
    forever a belieber and proud to be a belieber awwwwwwwwww ma juju i love u i lov eu i love u justin soooooooooooooooooooooooooooooooo muchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    i am belieber till the end of this world
    so beliebers never say never
    and keep believing ma justin soooooooooooooooooo i love u justinnnnnnnnnnnnnnnnn

  • justin vivek

    justin bieber will always forever

  • lucy ellouise

    belieber 4 ever

  • Samantha Luvs Justin

    I will always be a Belieber no matter what happens through the good and the bad!

  • ‚ô•belieberbaby‚ô•

    i will alway be there for you no matter what i love you justin forever <3

  • I Am Turbo

    WE. ARE. HERE. FOREVER.

  • Justins biebers wife

    Beliber forever
    Love u juju
    I’ll always love u no mattter what