JUSTINBIEBERZONE



Justin Bieber Shopping at Topman store NYC

Justin Bieber at Topshop NYC

Justin spotted shopping at Topman store in NYC today.

Justin shopping at Topman NYC

He’s set to perform at the Prudential Center in New Jersey July30.


News
  • Kalani

    Oh my goodness I love justin. He’s so hot. I’m like in love with justin.

    • Mrs.BieberYE$!

      I wish I could go to the concert he’s in my home town :(

    • maddie

      Hey guys have u noticed… how popular this site used to be.. I mean its still popular but he’s getting less and less comments everyday… omg justin we MISSED THE OLD U :'(

      • Bieber’s heartbreaker ❤

        Datz coz nobody got time for this.. Site we busy in school

      • Mia Bieber we r married so HANDS OFF

        i know COME BACK OLD JUSTIN PLEASE!!!!!
        XXXXX

  • Lizzie

    OMG! is he really in New Jersey of NYC today :)

    • Swagalicious

      I was like “oh sh!t he’s in New York /Jersey ” I almost dropped my laptop!!!!!!!! I hope I can make it 2 the concert I’m leaving this weekend :) :(

  • ivan

    I hope his security is extra careful watching him because this city has a lot of haters and morons. I know, I live here.

    • Kalani

      Why would anyone hate justin. He’s a good guy. He has the heart of gold. He’s very protective of Selena.

  • Denver

    Omg justin is sooo hot and it is sad that people are bashing at him on his instagram photo’s

  • Lizzie

    I wish I get to see him.

  • Justins one less lonely girl

    He looks so Hot even when he is shopping❤

  • MRS. BİEBER

    damn he look so HOT !!!

    • Kalani

      He always look hot. I don’t know why Sharon Osborne bashed justin. She’s retarded and stupid for slamming justin.

  • Jennifer

    Justins never one less lonely girl.

    • Justins one less lonely girl

      Heyy!!! >:0 who thinks that Justin shouldn’t like Jennifer please comment below:)

      • Swagalicious

        Who’s Jennnifer? And y shouldn’t they b dating?

  • Jennifer

    Haha justins one less lonely girl.

    • Justins one less lonely girl

      Please comment people!!! Jennifer shall not be liked

  • Jennifer

    Justin one less lonely girl is a bad girl who doesn’t like justin bieber,.

  • tammy bieber

    omg! i was there today! i didnt see him though ):

  • Gaby

    I wish I see him there! I go to NY on august 8

  • Kayla

    Justin and Selena are friends with benefits.

  • Mariah Bieber

    Aww the Swaggiest store in town now! U go Justin!

  • A.C.

    Always rocking my favorite colors, lol

  • bieber’s shawty forever

    MA SEXY JUSTIN I WISH I WOULD BE JUSTIN WIFE I WANNA BE HIS
    BUT I AM ALL YOURS I WILL WAIT FOR U JUSTIN
    I LOVE U JUSTIN SOOOOOOOOO MUCHHHHHHH

  • Barasha

    Ou la la my sweety baby is so hot

  • Barasha

    Justin plese come to india!

    • lavi

      ya ya ya …….plz plzplz come to india……plzzzzz

    • lavi

      ya my wish s also the smae…..

  • Barasha

    Every time,every minut all the day i think about u justin!!

  • Barasha

    In the first pic they all r looking like man in black

  • Barasha

    Once a person become a believer he/she is forever a believer.

  • Barasha

    Super justin is always ready to save his believer from the attack of bore

  • Barasha

    Its bieberastic

  • Barasha

    Justin is my prince

  • Barasha

    Justin u r my true love

  • Barasha

    He is sooo cute

  • Barasha

    I wish justin and selena get back

  • stephanie

    omg! i have to go to this store before i die!

  • Bieber’s Shawty ❤

    Looks great love the shoes thru..

  • Mishka

    love him soooooooooo much